سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه ي بازي هاي المپيك 2012:

در گذشت هوادار متعصب المپيك

مرد 49 ساله اي كه بليط تمامي بازي هاي المپيك 2012 را خريداري كرده بود، بيرون ورزشگاه ولدوروم درگذشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري روئيترز،  كونارد ريدمين يكي از علاقه مندان متعصب  به بازي هاي المپيك كه در هر دوره تا جائي كه مي تواند در رقابت هاي مختلف اين تورنمنت طلائي شركت كرده و نمايندگان كشورش را تشويق كند ، اين بار نيز براي تماشاي  مسابقه ي دوچرخه سوار بريتانيايي راهي ورزشگاه ولدورم بود كه بيرون اين ورزشگاه بر زمين افتاد و بر اساس گواهي پزشكان حاضر در محل به علت سكته ي قلبي در گذشت.
 گزارش ها حاكي از آن است كه اين تماشاچي علاقه مد به المپيك 2 هفته از محل كار خود مرخصي گرفته و بليط تماشاي تقريبا تمام بازي ها از جمله مراسم افتتاحيه را خريده بود.
وي رقابت نمايندگان كشورش در رشته هاي روئينگ، تنيس،  دوچرخه سواري ، هندبال ، شنا، شيرجه، وزنه برداري، واترپلو، واليبال ساحلي ، هاكي  ، تير وكمان، فوتبال،  كانوئيگ، وزنه برداري و بدمينتون را از نزديك تماشا كرده بود.
 كميته ي برگزاري المپيك 2012 در  لندن گفت:  متاسفانه تصديق مي كنيم كه مردي 49 ساله در پارك المپيك بر زمين افتاد  و به علت سكته  ي قلبي در  گذشته است از شواهد معلوم است كه او يكي از هواداران المپيك بوده و ما با خانواده اش ابراز همدردي مي كنيم./آق
برچسب ها: مرد ، باشگاه ، مسابقه ، دوچرخه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.