سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

برگزاری مسابقات FEI با اسب‌های اصیل ایرانی

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان‌غربی گفت: مطابق تصمیم فدراسیون جهانی مسابقات FEI با اسب‌های اصیل ایرانی برگزار می‌شود.

بهروز نهایی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به فعالیت‌های هیئت سوارکاری استان، اظهار داشت: فعالیت‌ها در هیئت سوارکاری آذربایجان‌غربی با داشتن باشگاه‌های موجود در سطح استان به ویژه در شهرستان‌های خوی، ارومیه، میاندوآب، شاهین‌دژ و بوکان به طور مستمر و منظم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی استان از تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری تبعیت می‌کند، افزود: آموزش‌های سوارکاری به صورت مبتدی و نیمه‌پیشرفته همچنان ادامه دارد.

نهایی تصریح کرد: رشته‌های پرش با اسب، راهپیمایی و استقامت، برگزاری جشنواره‌های زیبای اسب کرد، کورس‌ها و اعزام به مسابقات سوارکاری به طور منظم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اعزام سوارکاران برجسته استان به منظور شرکت در مسابقات فدراسیون سوارکاری ادامه دارد، گفت: این مسابقات با عنوان فتح خرمشهر، جام پیشرفت و FEI (فدراسیون جهانی سوارکاری) امسال برگزار می‌شود.

نهایی در ادامه با بیان اینکه امسال کورس‌های شهرستان‌ ارومیه توسط اسب‌های دوخون و اصیل ایرانی برگزار شد، گفت: در شهرستان شاهین‌دژ این مسابقات با اسب‌های دوخون و کرد برگزار شد و از نفرات برتر مسابقات قدردانی شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه بار اعزام به مسابقات پرش با اسب به تهران انجام شد، گفت: اعزام به مسابقات پرش با اسب در طول سال ادامه دارد.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان‌غربی اذعان داشت: برنامه‌های آموزشی تمرین، مسابقات و استعدادیابی از افراد مستعد مطابق برنامه فدراسیون انجام می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.