سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تیم های ووشوكرمانشاه در رده های سنی مختلف حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه كشی لیگ های برتر، دسته اول، بانوان و جوانان ووشو در سال 1391 برگزار شد و تیمهای ووشو كرمانشاه نیز در رده های سنی مختلف حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دومین دوره لیگ دسته اول آقایان با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود كه تیم هیات ووشو كرمانشاه در گروه دوم این مسابقات با تیم های هیات هرمزگان، هیات بوشهر، باشگاه پارسیان نجف آباد و هیات سمنان هم گروه شده است.

پنجمین دوره لیگ ووشوی بانوان نیز از ششم مهر ماه با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی آغاز می شود كه تیم هیات ووشو بانوان كرمانشاه در گروه دوم با تیم های ' هیات زنجان، شهرداری همدان، هیات كرمان، هیات مركزی و گاز مازندران' همگروه شده است.

در گروه اول نیز تیمهای هیات خوزستان، هیات قزوین، هیات تهران، فولاد ماهان سپاهان و دانشگاه آزاد با یكدیگر به رقابت می پردازند.

در دومین دوره لیگ جوانان آقایان نیز كه از چهارم آبان با حضور 12 تیم در گروه شش تیمی شروع می شود، تیم هیات ووشو كرمانشاه با قرار گرفتن در گروه دوم به مصاف ' خراسان رضوی، هیات لرستان، كابل و كمان زنجان، هیات كرمان و زرین قزوین' خواهد رفت.

در گروه اول نیز تیم های ' گاز هرمزگان، هیات قم، هیات خوزستان، هیات تهران، باشگاه پارسیان و هیات ایلام' با یكدیگر همگروه شده اند.
برچسب ها: ووشو ، کرمانشاه ، حریف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.