سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مناقصه جاده‌هاي دسترسي به سايت توسعه دانشگاه رامين خوزستان به تعويق افتاد

مدير دفتر طرح‌هاي عمراني دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان گفت: برگزاري مناقصه جاده‌هاي دسترسي به سايت توسعه دانشگاه به علت عدم تخصيص اعتبار به تعويق افتاده‌است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،ناصر هلالي در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: سايت توسعه دانشگاه شامل خوابگاه، سلف‌سرويس، دانشكده‌هاي مهندسي  زراعي، علوم دامي، كشاورزي و غيره است. براي بهره‌برداري از دانشكده‌هاي كشاورزي و علوم‌دامي در مهرماه امسال بايد جاده‌هاي دسترسي به اين دانشكده‌ها احداث شوند.

 وي افزود: ميزان اين اعتبار از سوي معاونت برنامه‌ريزي و راهبردي رييس جمهور مشخص شده ولي تاكنون  اين اعتبار به دانشگاه داده نشده است. جهت احداث جاده‌هاي دسترسي و تكميل پروژه‌هاي ديگر نيازمند اين اعتبار هستيم.

 

مدير فني طرح‌هاي عمراني دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان گفت: اسناد جهت برگزاري مناقصه اين پروژه در حال آماده شدن است و مقرر شده مناقصه تا 20 روز آينده برگزار شود؛ اگر تا آن زمان اعتباري به دانشگاه داده نشود باز هم مناقصه به تعويق خواهد افتاد.

 هلالي با اشاره به ديگر پروژه‌هاي عمراني اين دانشگاه، ادامه‌داد: سلف سرويس با بيش از 60 درصد پيشرفت فيزيكي در حال احداث است كه تا پايان سال جاري به مرحله بهره‌برداري مي‌رسد.

وي با اشاره به احداث نيمه‌كاره دانشكده مهندسي زراعي اين دانشگاه گفت: در حال حاضر به دليل عدم تخصيص اعتبار، ساخت اين دانشكده تكميل نشده‌است./س

 

برچسب ها: مناقصه ، دانشگاه ، تعویق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.