سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ایران اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد

استاندار اردبیل تاكید كرد كه ایران اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل سید حسین صابری دیشب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار گفت : امروز نهال نوپایی كه امام (ره) و مردم آن را در سال 42 تا 57 كاشتند به درختی تنومند با ریشه های مستحكم كه با هیچ حادثه و توفانی آسیب نمی بیند تبدیل شده است .

وی گفت : شاخ و برگ این درخت تنومند هم اكنون در قالب نهضت ها و قیام های مردمی بعنوان بیداری اسلامی و انسانی در اقصی نقاط جهان حتی آمریكا خودنمایی می كند .

صابری افزود : این رشد و تعالی انقلاب باعث شده است كه دشمن از خواب بیدار شده و توطئه ها ، فشارها و تحریم ها علیه ملت ایران را گسترش داده اند ولی همانگونه كه تاكنون توطئه های دشمنان شكست خورده با بیداری و استقامت مردم ایران فشارها و تحریم ها باردیگر ناكام می ماند.

استاندار اردبیل همچنین گفت: ایران اسلامی با بحرانی مواجه نبوده و در اوج اقتدار است و دشمن از این اقتدار به وحشت افتاده و دست به هركاری زده و می زند.

صابری با بیان اینكه ایران هم اكنون جزو معدود كشورهای هسته ای جهان است، افزود : در ابعاد اقتصادی نیز در كشور كارهای بزرگی صورت گرفته و توزیع درآمدها ، برقراری عدالت ، توزیع یارانه ها ، خودكفایی در مصرف انرژی و تبدیل شدن به صادر كننده سوخت و .. از جمله ان است.

وی با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت : باید تلاش كنیم تحریم های سابقه دار دشمن را خنثی كنیم ، با تلاش در جهت ارتقای كیفیت تولیدات داخلی و افزایش آن ، اصلاح الگوی مصرف ، فرهنگ سازی در جهت قبح مصرف كالاهای خارجی می توان تحریم دشمنان را شكست .

استاندار اردبیل در ادامه با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار نیز گفت : خبرنگاران حتی جلوتر از صف خط مقدم قرار داشته و در واقع به عنوان گروه شناسایی و تخریب در جامعه هستند./س

برچسب ها: اردبیل ، اقتدار ، ایران ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.