سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

دفاتر پیشخوان كشاورزی در خوزستان احداث می شود

رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع‌طبیعی خوزستان گفت: دفاتر پیشخوان كشاورزی در خوزستان احداث می شود.

   

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'فتح‌اله ابوعلی' دراین باره اظهارداشت: دفاتر پیشخوان كشاورزی توسط فارغ‌التحصیلان رشته‌های كشاورزی اداره و كلیه خدمات كشاورزی كه كشاورزان به آن نیاز دارند از طریق این دفاتر ارایه می‌شوند.

وی افزود: اجرای این طرح هم خدمت خوبی به كشاورزان و بهره‌برداری بخش كشاورزی است و هم اشتغال را برای فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی ایجاد می‌كند.

ابوعلی تصریح كرد: اعضای نظام مهندسی با تشكیل شركت‌های تعاونی در دفاتر پیشخوان مستقر و خدمات انجام شده در این دفاتر را به استان ابلاغ خواهند كرد.

رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه‌ برای اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های محیط زیست، خاطرنشان‌كرد: این اقدام به‌منظور ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های محیط زیست جویای‌كار انجام می‌شود.

وی یادآورشد: بیش از یك هزار و چهار نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های محیط زیست اعضای سازمان نظام مهندسی كشاورزی هستند كه 880 نفر از آن‌ها یعنی 88 درصد جویای‌كار هستند و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از سوی اداره‌كل محیط ‌زیست خوزستان، امیدواریم زمینه خوب و مناسبی برای اشتغال این كارشناسان ایجاد كنیم.

ابوعلی ادامه داد: با اجرای این طرح كارشناسان محیط زیست در واحدهای صنعتی و كشاورزی كه برای نظارت و ارزیابی‌های زیست محیطی نیاز به كارشناسی دارند، فعالیت خواهند كرد.

رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: اجرای این طرح در حال پیگیری جهت نهایی شدن است و با همكاری اداره كل محیط زیست، سازمان جهاد كشاورزی و سازمان صنعت معدن و تجارت اجرا می‌شود. /س
برچسب ها: احداث ، دفاتر ، پیشخوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.