سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

29 اردوگاه تفریحی در كهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد گفت: 29 اردوگاه تفریحی رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران در شهرستان های این استان در حال ساخت است.

'علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: ساخت برخی از این پروژه ها از سال های گذشته شروع شده است و در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.
وی اظهار داشت: این بناهای رفاهی تفریحی در مناطقی كه بیشترین تعداد جذب گردشگر را دارند ساخته می شود تا مسافران به خوبی بتوانند از جاذبه های دیدنی استان بهره مند شوند.
ایزدی بیان كرد: 9 اردوگاه رفاهی تفریحی اقامتی در شهرستان بویراحمد، پنج مورد در شهرستان دنا، چهار پروژه در هر یك از شهرستان های گچساران، باشت، و بهمئی و نیز سه اردوگاه رفاهی تفریحی در شهرستان كهگیلویه ساخته خواهد شد.
وی عنوان كرد: این اردوگاه ها و كمپینگ های اقامتی در تنگ مهریان، تنگ تامرادی، سد شاه قاسم، خه كلون، پیست اسكی كاكان، آبشار یاسوج، منطقه نمونه گردشگری كاكان، توت نده، بندان سی سخت، كریك، بیژه 1، دشتك دیل، آبریگون، بی بی حكیمه، شلالدون، امامزاده آقامیر، چشمه بلقیس چرام، بارگاه امام زاده علی(ع) ساخته می شود./س
برچسب ها: اردوگاه ، تفریحی ، گردشگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.