سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تعامل دولت و بخش خصوصی تنگناهای اقتصادی را برطرف می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: برای برون‌رفت از تنگناهای موجود اقتصادی باید بخش دولتی و خصوصی در کنار هم باشند و دخالت بخش دولتی در اقتصاد محدود‌تر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  حسین پیرموذن دیروز در جلسه کمیسیون تجارت و امور گمرکی اتاق اردبیل افزود: بخش خصوصی و تلاشگران عرصه صنعت و تولید برای حراست از منافع ملی جهاد گونه تلاش می‌کنند.

وی گفت: در سال تولید ملی برای ترسیم فضای مناسب و روشن برای اقتصاد کشور، پویایی تولید، روان نمودن وضعیت فضای کسب و کار در کشور و تثبیت و افزایش اشتغال دولت باید اهرم‌های فشار را برای تولید کاهش داده و به فعالان اقتصادی اجازه عمل بیشتری دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل با یاد‌آوری جایگاه و اهمیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق اردبیل در سطح کشور افزود: مصوبات، طرح‌ها و پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی اتاق اردبیل در کمیسیون‌های اتاق ایران مورد استقبال قرار می‌گیرد و طبق قانون کسب و کار نیز دولت مکلف است در تهیه و تنظیم لوایح نظرات کمیسیون‌های اتاق ایران را به عنوان نظریه بخش خصوصی در نظر بگیرد.

پیرمؤذن در ادامه گفت: برگزاری این کمیسیون‌ها فرصت بسیار مناسبی است تا اعضا با نگاه علمی و تجربی برای پویایی اقتصاد کشور و برون رفت از وضعیت موجود موثر‌ترین راهکارها را ارائه کنند./س 

برچسب ها: اردبیل ، تعامل ، دولت ، و ، بخش ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.