سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یمن در آستانه انقلابی جدید قرار دارد

يكي از رهبران جوانان انقلابي یمن تأکید کرد، جوانان انقلابي يمن در حال آماده شدن براي انقلابي جديد براي پاكسازي همه نهادهاي دولتي و حكومتي از فاسدان هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ؛ "محمد العسل" اظهار داشت: تصميمات رييس جمهور به حد مطلوب نرسيده است؛ جوانان انقلابي يمن از رييس جمهور انتظار دارند كه مطالبات ميليون ها يمني را كه با مال و جان خود به خيابان ها و ميدان ها ريختند و ميدان ها را ترك نكردند، برآورده كند و عناصر باقیمانده دیکتاتور مخلوع را پاكسازي كند.
 
وي تاكيد كرد : تا زماني كه نزديكان رييس جمهور مخلوع نهادهاي دولتي و نظامي و امنيتي را ترك نكنند، و ارتش به نهادي ملي و حامي ملت تبديل نشود، جوانان انقلابي ميدان هاي شهرها را ترك نخواهند كرد.
 
العسل تصريح كرد: جوانان انقلابي خواهان ارتشي ملي هستند كه از مردم و ميهن دفاع كند نه از خاندان حاكم، رييس جمهور هم موظف است تصميماتي اتخاذ كند كه به تغيير مدنظر مردمي كه در راه انقلاب ده ها هزار شهيد و زخمي داده اند منجر شود .
 
العسل خاطر نشان كرد: علي عبدالله صالح در مدت 33 سال دیکتاتوری، به جاي تشكيل ارتشي براي حمايت از كشور، ارتشي براي حمايت از خاندان خود ايجاد كرد، و يحيي صالح برادرزاده او همچنان زمام امور نيروهاي امنيت مركزي كشور را در دست دارد و علاوه بر او احمد علي عبدالله صالح پسر او نيز همچنان نيروهاي گارد رياست جمهوري را در دست دارد.
برچسب ها: یمن ، انقلاب ، فاسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.