سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين مصوبات هيات رئيسه سازمان ليگ فوتسال؛

ترابيان : تيم ملي فوتسال به كاستاريكا نمي رود

عباس ترابيان درباره جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ برتر فوتسال و همچنين دعوت تيم ملي كاستاريكا از تيم ملي فوتسال به نكاتي اشاره كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سايت ر سمي فدراسيون فوتبال ، رئيس كميته فوتسال درباره جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ برتر فوتسال و همچنين دعوت تيم ملي كاستاريكا از تيم ملي فوتسال به نكاتي اشاره كرد.
 
ترابیان در اين باره گفت: در اين جلسه بنده غفاري، نجاريان و سهرابي حضور داشتيم و به بحث و بررسي مسايل فوتسال پرداختيم.

در اين جلسه ضمن بررسي چگونگي انجام مسابقات هفته اول ليگ برتر فوتسال تاكيد بر اين موضوع شد كه دادن حق بهره برداري از شش بازيكن ليگ برتري در هر باشگاه فقط براي دوره فعلي است و آن هم به خاطر كنار گذاشتن سه باشگاه از ليگ برتر و ايجاد شانس بيشتر براي بازيكنان اين سه باشگاه جهت پيوستن به باشگاه ها بوده است.

وي ادامه داد: در همين جلسه تصميم گرفته شد براي فصل آينده 93-92 از جمع سيزده باشگاه فعلي ليگ برتر تنها يك باشگاه در انتهاي ليگ سقوط كرده و دو باشگاه از ليگ يك به ليگ برتر افزوده خواهد شد و ليگ مجددا 14 تيمي خواهد شد.

ترابيان ادامه داد:ليگ دسته اول با حضور 16 تيم در فصل 92-91 در دو گروه 8 تيم برگزار مي شود و ليگ دسته دوم كشور هم با حضور بيست تيم در دو گروه 10 تيمي برگزار خواهد شد يعني از ليگ دسته دوم 91-90 چهار تيم (از هر گروه دو تيم) به ليگ دسته اول 92-91 صعود مي كنند و چهار تيم از ليگ دو به ليگ مناطق سقوط مي كنند. در همين جلسه تصميم گيري شد تغييراتي در آيين نامه نقل و انتقالات فوتسال انجام شود.اين تغييرات به اين شرح است كه هر بازيكن آزاد بعد از اتمام قراردادش جهت پيوستن به باشگاه جديد تنها 20 درصد از قرارداد قديم خود را به باشگاه قبلي جهت گرفتن رضايتنامه پرداخت كند در حالي كه اين مبلغ قبلا سي درصد و از قرارداد جديد بود.

ترابيان افزود: كاستاريكا طي يك دعوت نامه رسمي از تيم ملي فوتسال دعوت كرده تا براي برگزاري دو بازي دوستانه قبل از جام جهاني در اواسط شهريور به اين كشور برود كه ما مخالفت كرديم چرا كه فاصله دور است و هزينه هم بالا است و ما ترجيح مي دهيم همان دو بازي با روسيه و اوكراين را حفظ كنيم كه هر دو در ايران برگزار مي شود./آق

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، ترابیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.