سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباري براي ششمين بار جراحي مي شود

هافبك تيم استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است كه بايد زانويش را زير تيغ جراحي بسپارد و بر اساس شرايط ويژه اي كه با آن مواجه شده است عمل مجددي را برخلاف ميل باطني اش انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، پس از بررسي هاي انجام شده توسط پزشكان و زير ذره بين قرار دادن شرايط اين بازيكن مشخص شد كه جباري با انجام تمرينات و يژه نمي تواند به شرايط ايده آل برسد و به همين دليل وي بايد زانوي خود را عمل كند.
 
اين بازيكن با شرايط خاصي روبرو است و پزشكان قصد دارند با عملي كه انجام مي دهند تشخيص دهند كه اوضاع براي وي چگونه است و اين بازيكن چه زماني به تمرينات باز مي گردد.

اين در حالي است كه عمل جراحي براي ششمين مرتبه روي پاي جباري انجام مي شود و اين بازيكن با اين عمل جزو ركورد داران انجام عمل جراحي قرار مي گيرد زيرا وي چند ماه يك بار به اين شرايط دچار مي شود و به ناچار بايد زير عمل جراحي قرار گيرد و اين موضوع پاي وي را ضعيف كرده و به همين دليل مصدوميت هاي پي در پي براي وي اتفاق مي افتد و اين بازيكن ناچار مي شود هر بار براي درمان پايش و بازگشت به فوتبال، خود را با شرايط موجود وفق داده و عمل جراحي را انجام دهد.
 
قرار است طبق اعلام پزشكان، عمل جراحي وي در پايان هفته انجام خواهد شد تا نتيجه نهايي در خصوص دوري وي از ميادين توسط پزشکان معالج جباري اعلام شود.

در حال حاضر  اين مدت زمان سه ماهه اعلام شده است اما احتمال افزايش زمان اين دوري بسيار زياد است كه پس از عمل مشخص مي شود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.