سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذرخواهی فریدون زندی از قلعه نوعی

فریدون زندی هافبک تیم استقلال قصد ترک این تیم را داشت و با اینکه امیر قلعه نوعی بررسي شرايط وی را به باشگاه واگذار کرده بود ، اين بازيکن از این تصمیم صرف نظر کرد تا در استقلال بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فریدون زندی با شرایط خاص در تیم استقلال مانده است و به حضورش ادامه می دهد.
در حالیکه امیر قلعه نوعی از صحبت  و مصاحبه های وی و خانواده اش عصبانی است وی از سر مربی تیم عذرخواهی کرد و اعلام داشت که قصد ندارد استقلال را ترک کند.

این در حالی است که عنوان می شود مسئولان با جدایی وی مخالفت ندارند و اعلام کردند که این بازیکن در صورتی که تمایل به ماندن نداشته باشد می توانند پول رضایتنامه اش را پرداخت کرده و استقلال را ترک کند.

شایان ذکر است: این بازیکن از رفتارش پشیمان است و اعلام کرده که قصد ندارد آبی ها را ترک کند زیرا جایگاهش در ترکیب استقلال ایده آل است و در ترکیب ثابت تیم آبی ها به میدان می رود به همین دلیل قصد جدایی ندارد و در این تیم می ماند.

گفتني است: این بازیکن معتقد است که حضور در لیگ دسته دوم قطر نمی تواند شرایط ایده آل برای وی ایجاد کند و این موضوع نشان از آن دارد که زندی پس از مشورت به این نتیجه رسیده است که حداقل تا پایان نیم فصل اول در استقلال بماند و شرایط خود را با حضور در ترکیب ثابت استقلال تغییر دهد زیرا در حال حاضر جدایی از این تیم نمی تواند کمک زیادی برای وی باشد./مح
برچسب ها: فریدون ، زندی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.