سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/دبیر شورای زکات کشور؛

گسترش طرح مسجد محوري عاملي در كاهش جرايم اجتماعي

گسترش طرح مسجد محوري عاملي در كاهش تخلفات وجرايم اجتماعي است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، «حسين نبي لو» با اشاره به كاهش تخلفات در ماه مبارك رمضان، افزود: اين موضوع نشانگر اين است که حضور روحانيت در راس امور وايجاد فضاي معنوي مي تواند راه گشاي بسياري از چالش هاي پيش رو جامعه باشد.

وي از ديگر مزاياي اجرای طرح مسجد محوری را شناسایی نیازمندان واقعی در محلات عنوان كرد وگفت: برخی از نیازمندان واقعی كه به دليل حفظ آبرو به سراغ كميته امداد نمي روند از اين طريق شناسايي مي شوند.

دبیر شورای زکات کشور با بيان اينكه خراسان شمالي در كار خير وجمع آوري زكات دركشور پيشتاز است ، گفت: به همين منظور اين نهاد موظف است برای آشنايي جوانان با طرح مسجد محوري ازهیچ تلاشی كوتاهي نكرده تا بتواند در راستاي توسعه اين اقدام موفق باشد.

نبي لو تحقق طرح مسجد محوری کمیته امداد را زمینه اي برای گسترش فعالیت‌ها در مساجد با نظارت روحانیون و امامان جماعات عنوان و خطاب به مسئولان گفت: سعي كنيد امورات جامعه را با مسجد گره بزنيد تا سلامت جامعه تضمين شود.

وي با بيان اينكه این نهاد به دنبال ایجاد قابلیت‌هایی برای تقویت و احیای جایگاه مسجد است، تصريح كرد: درگیر کردن خود مردم برای ترویج سنت‌های حسنه و انجام کارهای عام‌المنفعه در محلات برای عموم مردم از جمله اهداف اين امر محسوب مي شود./س

برچسب ها: مسجد ، کاهش ، جرایم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.