سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری لاین تندرو بزرگراه آزادگان

مسیری در جهت کاهش بار ترافیکی پایتخت

لاین تندرو بزرگراه آزادگان از میدان بسیج تا میدان جهاد درم منطقه 15 شهرداری امروز افتتاح و بلافاصله بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران لاین تندرو بزرگراه آزادگان از میدان بسیج تا میدان جهاد در شهرداری منطقه 15 امروز 17 مردادماه سال جاری با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران بزرگ افتتاح و بازگشایی شد.
دکتر قالیباف در خصوص اهمیت بزرگراه آزادگان در جنوب شهر تهران گفت: بزرگراه آزادگان سنگینترین محور ترافیکی کشور است و همه ترددهای شمال به جنوب و شمال به غرب کشور به پایتخت را شامل می شود.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی بازگشایی بزرگراه آزادگان در مدت 5 ماه انجام شده و بار ترافیکی تهران را کاهش خواهد داد که تا کنون 2 کیلومتر آن افتتاح و 15 کیلومتر مابقی آن تا ماه اول پاییز افتتاح خواهد شد.
شهردار تهران بزرگ خاطر نشان کرد: بزرگراه  آزادگان یک مجموعه 17 کیلومتری است که باند اصلی ترین محورهای ترافیکی کشور برای خودروهای سنگین، غیر سنگین و سبک بوده که تا کنون تلفات جانی و تصادفات شدیدی را درخود جای داده است.
دکتر قالیباف در خصوص مشکلات کار عنوان کرد: بخشی از پروژه ها مانند تونل نیایش و پل صدر از پروژه های سنگین است که برای احداث آن مجبور به خرید تجهیزات از خارج کشور شدیم که از جمله مشکلات ما در احداث پروژه هاست و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات را حل کرده و تاخیری در اتمام آن نداشته باشیم.
در راستای افتتاح و بازگشایی لاین تندرو بزرگراه آزادگان، مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری یکی از مهمترین خصوصیات فنی این پروژه را بازگشایی بلافاصله آن دانست که همزمان با افتتاح بزرگراه آزادگان مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.
وی افزود: افتتاح 2 کیلومتر  حد فاصل پل بسیج و پل شهید بروجردی از مهمترین بخش شرقی تندروهای بزرگراه آزادگان است که با این 2 کیلومتر از بزرگراه بسیج تا پل شهید بروجردی تکمیل شده و 15 کیلومتری باقی مانده تا بزرگراه فتح در دست احداث است.
وی افزود: تندروهای بزرگراه آزادگان مسیری بود که عملا با بهره برداری به محور اصلی اش منتقل شد و لازم به ذکر است که ایمنی شهروندان را تامین کرده است و پیچ بعد از بزرگراه بسیج را برای رانندگان مرفوع کرده است.
حسینی عنوان کرد: تا قبل از 2 لاین ترافیکی بیشتر در تندروها نداشتیم که امروز 4 لاین و 1 خط اضطراری به آن اضافه شده است./ف
برچسب ها: بزرگراه ، بسیج ، شمال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.