سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خبرنگاران در پیشرفت جامعه نقش مرجعیت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تعالی و رشد صحیح جامعه سکّاندار بوده و نقش مرجعیت را بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل احمد محمودزاده امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خانه مطبوعات اردبیل افزود: رسانه همواره چشم بینا و گوش شنوای جامعه بود و اصحاب قلم نجات‌گران واقعی کشور از انحراف هستند.

وی با بیان اینکه صداقت خبرنگاری مهمترین مؤلفه در ساختن جامعه آباد است گفت: کشور ما در صورتی به نقطه اعلای خود می رسد که اطلاعات و اخبار به نحو صحیح از سوی خبرنگاران تبادل شود و صداقت در جامعه موج بزند.

محمودزاده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، رسالت فرهنگ‌سازی در جامعه افزود: آموزش و پرورش برای عملیاتی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های خود نیازمند همراهی و مشارکت خانواده‌ها به ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنهاست که با اطلاع‌رسانی، دقیق، سریع، شفاف، صادقانه و تلاش دلسوزانه خبرنگاران این مهم قابل انجام است.

وی با بیان اینکه قدردان و منت‌دار همکاری‌های ارزشمند مجموعه اصحاب رسانه هستیم، گفت: تفاوت مجموعه آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌های اجرایی داشتن اشتراک عمل برای تحقق رسالت فرهنگی و تربیتی است که هم خبرنگاران اصحاب رسانه و هم این دستگاه بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه افزود: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد است که این امر خطیر را آموزش و پرورش بر عهده دارد و اگر جامعه و خانواده آن را همراهی نکند در تحقق آن دچار مشکل می شود که در این میان خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری با تمام ظرفیت خود می‌توانند در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی صادقانه یاریگر ما باشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.