سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده اختلاس در بنياد شهيد در مرحله تحقيق است/ رسانه‌ها از گمانه‌زني پرهيز كنند

پيرو انتشار اخباري مبني بر اختلاس 15 ميليارد توماني در بنياد شهيد و ارتباط كشف آن با سازمان بازرسي كل كشور، روابط عمومي اين سازمان اعلام كرد: آنچه كه اين روزها درباره اختلاس 15 ميليارد توماني در بنياد شهيد در رسانه‌ها منتشر مي‌شود نظر سازمان بازرسي كل كشور نيست.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور با رد مطالبي كه اين روزها به نقل از اين سازمان در رسانه‌ها در خصوص اختلاس در بنياد شهيد مطرح است اعلام كرد: در مورد اين موضوع سازمان هيچ‌گونه اطلاعيه يا مصاحبه‌اي نداشته و اخبار منتسب به اين سازمان صحت ندارد.

براساس اين گزارش؛ پرونده هنوز در مرحله تحقيق مقدماتي و در اختيار دادسراي عمومي و انقلاب تهران است كه پس از نهايي‌شدن گزارش و رسيدگي در دادگاه، اطلاع‌رساني خواهد شد.

شايان ذكر است؛ رقم اختلاس اين پرونده كه در رسانه‌ها، پانزده ميليارد تومان عنوان شده نيز كمتر از نصف مبلغ مذكور است كه پس از تكميل تحقيقات مقدماتي و صدور و قطعيت حكم از طريق دادگستري اطلاع‌رساني خواهد شد.

روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: از رسانه‌ها انتظار مي‌رود تا كامل شدن تحقيقات و صدور حكم در مورد اين پرونده از گمانه‌‌زني و انتشار اخبار غيرموثق خودداري نمايند.

گانتهاي پيام"/پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.