سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مشکل صنعت استان اردبیل جدی است

نماینده مردم اردبیل، نیز، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت استان اردبیل با مشکل جدی روبروست که ضرورت دارد در این زمینه فرافکنی نکنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌‌فرد با اشاره به نشست اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص وضعیت صنایع استان اردبیل افزود: هرچند مسئولان استان ادعا دارد 80 درصد صنعت استان مشغول فعالیت بوده و مشکل جدی در این زمینه وجود ندارد، اما ما با یک اختلاف نظر فاحش اعتقاد داریم 80 درصد صنعت استان با مشکل جدی روبروست که ضرورت دارد در این زمینه فرافکنی نکنیم.

افضلی‌فرد همچنین از وعده وزیر مبنی بر احداث و تکمیل کارخانه پتروشیمی با همکاری وزارت نفت تا سه سال آینده خبر داد و گفت: به این وعده‌ها امیدوار نبوده و سعی می‌کنیم در عمل شاهد فعالیت و عملکرد مثبت باشیم تا بتوانیم رضایت مردم را فراهم کنیم.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس در خصوص وضعیت دانشگاه‌ها و به ویژه مشکل به وجود آمده در صدور مجوز دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز گفت: به دلیل نامناسب بودن فضای تربیت معلم سابق مسئولان آموزش و پرورش با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان مخالفت کرده بودند که با تشکیل دو جلسه با وزیر آموزش و پرورش نسبت به مناسب‌سازی فضای موجود مجوز لازم را گرفته‌ایم و قرار است به زودی با برطرف شدن مشکل پیش آمده دو پردیس دانشگاهی جداگانه برای پسران و دختران دانشگاه فرهنگیان کار خود را آغاز کند.

نماینده مردم اردبیل، نیز، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تقویت مراکز علمی و دانشگاهی و رفع مشکلات احتمالی آنها را یادآور شد و افزود: برای یک نماینده مجلس اگر 24 ساعت نیز کار کند باز فرصت اندک است چرا که حجم کار و ظرفیت مجلس و کمیسیون‌ها ایجاب می‌کند بیشترین وقت خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کنیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، مشکل ، صنعت ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.