سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

اعدام کودک شیعه نشانگر حمایت دشمنان اسلام از معترضان است

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اعدام کودک شیعه به دست تروریست‌های سوریه نشانگر حمایت محض و بی‌چون و چرای دشمنان اسلام از معترضان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، محمدحسن آصفری با ابراز تاسف از سکوت مجامع اسلامی نسبت به اعدام کودک بی‌گناه شیعه به دست تروریست‌های معترض سوریه افزود : متاسفانه مدت‌ها است شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری در سوریه هستیم و هر روز اخبار متعددی مبنی بر کشتار مردم بی‌گناه و زنان و بچه‌های بی‌دفاع سوریه به دست معترضان به گوش می‌رسد که در آن طرف مجامع دروغین حمایت از حقوق بشر در برابر این جنایت‌ها سکوت اختیار کرده‌اند.

وی گفت: حرکت غیرانسانی و وحشیانه تروریست‌ها در اعدام کودک بی‌گناه در سوریه و انفجار خانه و کاشانه مردم و کشته شدن زنان و مردان این کشور نشان داد این گروه‌ها از سوی گروه‌هایی حمایت می‌شوند که به شدت با اسلام دشمنی دارند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس افزود : بدون شک اقداماتی که آمریکا و صهیونیست در جهت حمایت از معترضان سوریه انجام می‌دهد نشان دهنده آن است که تروریست‌ها با این پشتوانه دست به چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای می‌زنند.

آصفری بر لزوم برخورد قاطع و سریع ارتش سوریه با معترضان گفت : ارتش سوریه باید به سرعت مناطق مختلف این کشور را از وجود تروریست‌ها پاک کرده و آرامش را در کشور برقرار سازد.

وی افزود : بدون شک با زور و کشتار مردم هیچ کس نمی‌تواند به خواسته‌اش برسد، بیرون کردن مردم از خانه و کاشانه و تبدیل کردن خانه مردم به سنگر از سوی تروریست‌ها نشان می‌دهد که مردم برای آن‌ها اهمیتی ندارند و آن‌ها تنها به دنبال خواسته‌های نامشروع خود هستند که باید مجامع بین‌الملل در برابر این حوادث واکنش نشان دهند./س

برچسب ها: اعدام ، کودک ، شیعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.