سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اجرای طرح مخازن سوخت ضدگلوله و انفجار درزنجان

طرح مخازن سوخت ضدگلوله و انفجار در زنجان اجرایی می‌شود.

مجری طرح مخازن سوخت ضدگلوله و انفجار زنجان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان گفت: طرح مخازن سوخت انعطاف‌پذیر از طرح‌های دانش بنیان در استان زنجان است که به عنوان طرح ملی آماده اجرایی شدن است.

شاه‌محمدی با بیان اینکه گواهی ثبت این اختراع اخذ شده است،افزود: این طرح در صنایع مختلف از جمله هوا و فضا و صنایع دریایی کاربرد دارد.

وی با اشاره به تولید این نوع مخازن تنها توسط یک شرکت آمریکایی ،تصریح کرد: ایران پس از این کشور آمریکایی به عنوان دومین تولیدکننده این محصول محسوب می‌شود.

مجری طرح مخازن سوخت ضدگلوله و انفجار زنجان با بیان اینکه بخش دیگری از این شرکت در زمینه تولید قطعات کامپوزیت و لاستیک فعالیت می‌کند،ادامه داد: این قطعات به صورت خاص است که توسط ایران ساخته می‌شود.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه طرح این شرکت پارسال به عنوان طرح پژوهشی برتر معرفی شد تصریح کرد: در جشنواره اختراعات و ابداعات کشور نیز این طرح رتبه دوم جشنواره را از آن خود کرد.

وی افزایش فضای کارگاهی و تولیدی را از اهداف این شرکت برشمرد و گفت: برای افزایش این فضا تسهیلات نیاز است که هنوز اقدامات لازم از سوی بانک‌های عامل انجام نشده است.

مجری طرح مخازن سوخت ضدگلوله و انفجار زنجان 60 درصد تولیدات این شرکت را قطعات تحریمی عنوان کرد و افزود: در زمان تحریم این قطعات می‌تواند نیاز کشوررا تامین کند./س

برچسب ها: مخازن ، سوخت ، ضدگلوله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.