سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهركرد/

9000 حامی از ایتام چهارمحال و بختیاری حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ایتام این استان از حمایت‌های 9 هزار خیر برخوردار هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم رستگار امروز ، اظهار داشت: تاکنون سه هزار یتیم در این استان شناسایی و با همیاری 9 هزار فرد خیر که شش هزار نفر از آنان در تهران سکونت دارند، حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای هر یتیم سه حامی در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش می‌شود تا پایان ماه رمضان تعداد حامیان ایتام استان را به پنج نفر برسانیم.

رستگار خاطرنشان کرد: سال گذشته 27 میلیارد ریال در اختیار این تعداد از ایتام قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح محسنین برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف دستگیری از خانوارهای بی‌بضاعت و حمایت از فرزندان طلاق، نیازمندان و سالمندان در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح آتیه ایتام نیز طرح دیگری است که با حمایت از بانک‌ها و بیمه‌ها در این استان اجرا می‌شود و بعد از 15 سال علاوه بر پرداخت پول حامی برابر آن را نیز بانک‌ها در اختیار کودک یتیم قرار می‌دهند.

رستگار در ادامه از برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در بروجن خبر داد و گفت: تجلیل از قاریان و حافظان قرآن، برگزاری مسابقات قرآن، نماز، اذان و احکام در مساجد و کانون‎های فرهنگی تربیتی و برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) و مراسم احیا از مهم‌ترین برنامه‎هایی است که به همت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم عید سعید فطر و شرکت اعضای کانون‌ها در طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی و فطریه مومنان روزه دار، کارگاه آموزشی تفسیر قرآن و روخوانی و روان خوانی قران کریم ویژه مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با این ماه مبارک برگزار خواهد شد./ج1

برچسب ها: شهرکرد ، امداد ، ایتام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.