سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ژیمناستیک خوزستان یکی از قطبهای کشور است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خوزستان همیشه یکی از قطبهای مطرح کشور در این رشته بوده و هیئت ژیمناستیک استان با کسب مقام برترین هیئت در بین استانهای کشور، این موضوع را ثابت کرده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، جعفر درویش زاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در مجمع انتخابات رئیس هیئت ژیمناستیک استان خوزستان اظهار کرد: این فدراسیون همانند سالهای گذشته عملکرد 30 هیئت خود در استانهای کشور را به طور مستمر در طول سال بررسی می کنیم و در بخش های استعدادیابی، برگزاری کلاسهای آموزشی و همین طور در بخش قهرمانی و کسب عناوین قهرمانی نیز برنامه های متعددی با نظارت ما در سطح کشور در حال انجام است.
وی تصریح ‌کرد: در خوزستان پتانسیلهای زیادی وجود دارد به همین دلیل انتظار داریم همه مسئولان ورزش استان و متولیان این رشته دست در دست هم دهند و با یاری یکدیگر فاصله میان علم و عمل را کم کرده و جایگاه مناسب تری را در کشور نصیب خود کنند.

درویش زاده با اشاره به این مطلب که خوزستان در برگزاری کلاسهای آموزشی و عملکردی که در برگزاری مسابقات داشت، بالاترین مقام را در سطح کشور به خود اختصاص داد، اظهار کرد: ‌اگر فضای صمیمیت و همدلی در این استان پررنگ تر شود، خوزستان در سالهای آینده پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک حضور تیم منتخب خوزستان  در رقابتهای آسیایی تایلند را نشانه پیشرفت و رشد این رشته در خوزستان عنوان کرد و افزود:  فدراسیون برای پیشرفت کار تعدادی از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی را به گرد هم آورده تا در یک اتاق فکر برای پیشرفت این رشته تلاش فراوانی می کنند.

وی بیان کرد: ژیمناستیک نقش مادر در بین رشته ها را در ورزش دارد. در تمام دنیا رشته ژیمناستیک در تمام ورزشها کاربرد مفید دارد به همین دلیل باید این رشته را در کشور و به خصوص در بین جوانان و از همان رده های پایه توسعه دهیم.

در انتخابات ژیمناستیک استان خوزستان، ایرج رشدی و عزیز حمید به عنوان دو کاندید حاضر در این مجمع بودند که در نهایت رشدی موفق شد با اخذ 13 رای از مجموع آرا، به مدت چهار سال کار هدایت ژیمناستیک استان را بر عهده گرفت./س
برچسب ها: ژیمناستیک ، قطب ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.