سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکزی/

مطلوبيت كیفیت آب شرب شهری استان مركزی 100 درصد است

مدیر كنترل كیفیت و بهداشت شركت آب و فاضلاب استان مركزی گفت: هم اكنون كیفیت آب شرب شهری این استان به لحاظ میكروبی در شبكه توزیع از مطلوبیت 100 درصدی برخوردار است.

 

احمری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: نمونه برداری از چاه ها، قنوات، چشمه ها، مخازن، شبكه های توزیع آب و تصفیه خانه های آب و فاضلاب به طور مستمر و منظم به منظور تضمین كیفیت و نظارت بر آب شرب استان توسط این شركت انجام می شود.

وی اظهار كرد: این مهم موجب افزایش كیفیت آب شرب و همچنین ارتقا فرایند كنترل كیفیت در تصفیه خانه های فاضلاب و كیفیت پساب خروجی حاصل از آن شده است.

مدیر كنترل كیفیت و بهداشت شركت آب و فاضلاب استان مركزی بیان كرد: اقدامات مطلوبی طی سال جاری در راستای تجهیز و به روزرسانی توانمندی آزمایشگاه این شركت شامل قابلیت اندازه گیری فلزات سنگین و ریز آلاینده های آلی مطابق با استانداردهای ملی انجام شده است.

احمری تاكید كرد: آزمایشگاه این شركت می تواند علاوه بر پارامترهای فیزیكی و شیمیایی شامل آنیون ها و كاتیون های آب و فاضلاب فاكتورهای ریزآلاینده شامل سموم، فلزات سنگین و پارامترهای بیولوژیك و میكروبی را نیز اندازه گیری كند.

وی خاطر نشان كرد: هم اكنون آزمایشگاه میكروبی و شیمیایی آب و فاضلاب و آزمایشگاه ریز آلاینده های معدنی و آلی این شركت توانایی سنجش فاكتورهای كیفی آب را نیز دارا می باشد./ع
برچسب ها: کیفیت ، آب شرب ، مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.