سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تقویت همبستگی و خوداتكایی ملی از وظایف مهم خبرنگاران است

فرماندار اردبیل با اشاره به نقش مهم خبرنگاران گفت : حركت در جهت تقویت همبستگی ، خوداتكایی ، خودباوری و استقلال ملی از وظایف و مسوولیت های خطیر خبرنگاران است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل یوسف اكبری امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران اردبیل افزود : در زمانی كه منافع ملی و مصالح كشور در كار باشد همگان باید انواع رنگ ها از جناح ، حزب و صنف را كنار زده و در كنار هم ، همدل و همزبان در راستای حفظ و تقویت منافع و مصالح كشور و حمایت از دولت منتخب مردم قدم برداریم و در این راستا خبرنگاران وظیفه به مراتب سنگین تری دارند.

وی به دوران انقلاب ، جنگ تحمیلی و پس از آن اشاره كرد و گفت : در همه این صحنه ها خبرنگاران با انجام وظیفه در جهت تقویت روحیه مردمی نقش مهمی ایفا كردند و امروز نیز در زمانی كه دشمنان تحریم ها را برای شكستن اراده ملت ایران افزایش داده ، باید در راستای تقویت خودباوری فرهنگی ، اقتصادی و دینی بكوشند .

اكبری 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشته و افزود: روز خبرنگار در واقع هم پیمان شدن خون ، قلم و تعهد قلم بدستان است ، این روز سرآغازیك ارتباط ناگسستنی خون شهداو نیروهای خبره فرهنگی است ./س

برچسب ها: اردبیل ، روز ، خبرنگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.