سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبد خدايي در ضيافت افطار جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي:

ملت ايران با پشتوانه مقام معظم رهبري شکست ناپذير خواهند بود

دبير کل جمعيت فدائيان اسلام گفت: تا وقتي ملت ايران پشت سر مقام معظم رهبري ايستاده‌اند و خط ارزشي انقلاب را ادامه مي دهند شکست ناپذير خواهند بود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران محمد مهدي عبدخدايي در ضيافت افطار جمعيت وفاداران در شامگاه دوشنبه که در دفتر اين جمعيت برگزار شد، با اشاره به جنگ‌هاي اعراب و اسرائيل و نقش نواب صفوي در نخستين کنش‌هاي جنبش اسلامي اعراب گفت: افتخار ما اين است که اولين شعار ملي شدن کانال سوئز در دانشگاه فواد مصر توسط يک ايراني داده شد.

وي در ادامه به روابط شاه و اسرائيل پرداخته و با اشاره به نظريه زونيس در باب افزايش توقعات مردمي از دولت به واسطه تک پايه شدن صادرات نفتي و بروز توقعات و انتظارات مصرفي در ميان اقشار مردم، اين نظريه را که انقلاب ايران به واسطه چنين شرايطي شکل گرفت را رد کرد و انقلاب را محصول ارزش‌ها و به قول آيت الله بهشتي انقلاب اسلامي را حاصل ارزش ها دانست.

عبدخدايي همچنين تصريح کرد: آمريکا مي‌کوشد بر پايه اين نظريه غلط، شرايطي را که به زعم زونيس باعث انقلاب ايران شد با ناتوان کردن دولت از پاسخگويي به مطالبات مردم تکرار کند اما چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند حرکت ملت ما در مسير پيشرفت به سان کوهنورداني است که در فتح قله با مانع مواجه مي‌شوند حال آنکه مشکلات اقتصادي غرب به سان اتوبوسي است که به درون دره در حال سقوط است.

دبير کل جمعيت فدائيان اسلام در پايان خاطر نشان کرد: تا وقتي ملت ايران پشت سر رهبري خويش استوار ايستاده است و خط ارزشي انقلاب را ادامه مي دهند شکست ناپذير خواهد بود.

گفتني است در ادامه اين مراسم "منصور مير" استاد دانشگاه و از اعضاء جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي مطالبي را درباره روزه داري و رسيدن به تقوا ايراد کرد.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: رهبری ، افطاری ، وفاداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.