سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در جنوب پايتخت

رييس کلانتري 153شهرک وليعصر(عج) از دستگيري اعضاي باندي که شبانه اقدام به سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو هاي پارک شده شهروندان ساکن در خيابان سپيده مي کردند،خبر داد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ عليرضا حيدري رييس کلانتري 153 شهرک وليعصر(عج)  گفت : نيمه هاي شب گذشته ماموران دايره پيشگيري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با سارقان به ويژه سارقان خودرو،لوازم و محتويات خودرو حين گشت زني در خيابان "سپيده شمالي" به چند جوان که در حال پرسه زني و ولگردي بودند مشکوک شده و از آنجاييکه احتمال مي دادند متهمان به احتمال قوي اعضاي باند سرقت لوازم خودرو باشند در صدد دستگيري آنان برآمدند.
سرهنگ حيدري ادامه داد:در حاليکه ماموران لحظه به لحظه به منظور توقف و دستگيري متهمان به آنان نزديک مي شدند متهمان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجيح داده و به سرعت متواري شدند.با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و در نهايت دقايقي بعد با اجراي طرح مهار و به کمک چند تيم گشتي مستقر در سطح حوزه استحفاظي متهمان به سرعت دستگير و بلافاصله پس از دستگيري براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي هاي فني قرارگرفتند.
اين مقام مسئول در پليس پايتخت  اظهار داشت:در بازجويي هاي فني مشخص شد متهمان که 8 جوان به نام هاي "اكبر. د"،"حسين.د"،"برات.ح"،"مهدي.ش"،"عبدالرضا .ش"،"محمدرضا.ش"،"محمد.ر"و شهرام. ع" مي باشند همگي از سارقان حرفه اي لوازم و محتويات داخل خودرو هستند.
رييس کلانتري 153شهرک وليعصر(عج)در پايان تصريح کرد:پرونده اي در اين رابطه تشکيل و متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پايگاه پنجم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفتند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.