سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

نخستین کارت ملی هوشمند در کرمانشاه تا پایان سال 91صادر می‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال 91 حدود 100 هزار از نخستین کارت‌های هوشمند دراستان کرمانشاه صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

احد جودی گفت : اهمیت آمار و ثبت دقیق آن بر هیچ کس پوشیده نیست لذا استان کرمانشاه در ثبت وقایع حیاتی نهایت تلاش خود را می‌کند.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در ثبت وقایع فوتی جزو نخستین استان در کشور محسوب می‌شود که در وقت قانونی حدود 95 درصد فوتی اعلام شده است که در ثبت این موضوع 5 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به طرح کارت ملی هوشمند، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح تحول عظیمی در مدیریت کشور رقم خواهد خورد و تمام سازمان‌ها را متحول خواهد ساخت چرا که تمام اطلاعات بصورت آنلاین در اختیار مسئولان قرار خواهد گرفت و با اجرای این طرح زمان و مکان حذف می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا پایان سال نخستین کارت هوشمند در حدود 100هزار در استان صادر می‌شود و آمادگی کامل را در اجرای این طرح داریم.

وی افزود: نخستین گام در راستای اجرای طرح هوشمند‌سازی کارت ملی، آرشیو اسناد به صورت الکتریکی است که از سال گذشته در استان شروع شده است و تا کنون 57 درصد این کار انجام گرفته است.

جودی افزود :در سال 90،‌ 3 میلیون و922 هزار سند سجلی در استان کرمانشاه آغاز شده که تا این لحظه آرشیو یک میلیون 806 هزار سند معادل 57 درصد آن به انجام رسیده است.

وی گفت: ثبت مقدمه‌ساز یک تحول عظیم در کشور است و کارت هوشمند به عنوان کلید طلایی آن یک مسئله الزامی محسوب می‌شود./س


برچسب ها: کارت ، هوشمند ، سال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.