سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

7 تیم خارجی در جام سردار آزادگان

تاکنون حضور 7 تيم خارجي در اولين دوره توربين المللي دوچرخه سواري جام سردار آزادگان قزوين قطعي شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين تاکنون حضور 7 تيم خارجي: مالزي، ازبکستان، قزاقستان، آذربايجان، ترکمنستان، تايلند و الجزاير در اولين دوره مسابقات تور بين المللي دوچرخه سواري جام سردار آزادگان در قزوين قطعي شده است.

نخستين دوره تور دوچرخه سواري بين المللي "سردار آزادگان" در رده سني جوانان و در پنج مرحله، از تاريخ 14 الي 18 مهرماه سال جاري به ميزباني هيئت دوچرخه سواري استان قزوين برگزار مي شود.
در اين دوره از مسابقات حضور هفت تيم خارجي ( مالزي، ازبکستان، قزاقستان، آذربايجان، ترکمنستان، تايلند و الجزاير) قطعي شده است.
اتحاديه جهاني دوچرخه سواري "ميروسلاو ژانت" اهل جمهوري چک را به عنوان سرداور اين دوره از تور دوچرخه سواري معرفي کرد.
وي پس از اتمام دوران فعاليت اش به عنوان رکابزن، از سال 1980 به عنوان داور ملي در اين رشته آغاز به فعاليت کرد و در سال 1985 دوره داوري ملي (UCI) را در فرانسه و در سال 1988 دوره داوري بين المللي اتحاديه جهاني دوچرخه سواري را در بخش هاي پيست و جاده و سايکلوکراس گذراند.
"ژانوت" همچنين به عنوان داور بين المللي (UCI)، در بسياري از رويدادهاي بين المللي از جمله( بازي هاي المپيک 1992 بارسلون، بازي هاي الميپک 2008 پکن، يک دوره تور دوچرخه سواري بين المللي توردوفرانس، دو دوره تور دوچرخه سواري بين المللي جيرو ايتاليا، دو دوره تور ووئلتا اسپانيا، مسابقات قهرماني جهان در مواد پيست و جاده و سايکلوتراس، مسابقات قهرماني قاره اي در مواد پيست و جاده و سايکلوکراس و بيش از 500 رويداد بين المللي پيست، جاده و سايکلوکراس) به عنوان پانل داوري فعاليت داشته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.