سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادي مردم مقابل‌خانه مردطلايي ايران

پس از پیروزی غرور آفرین كشتی گیر وزن 55 كیلوگرم كشورمان در فینال المپیك لندن، مردم ورزش دوست و قهرمان پرور شهرری با حضور در میدان معلم اين منطقه به جشن و سرور پرداختند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مردم در اطراف خانه حمید سوریان با روشن كردن چراغهای خودروهاي خود و بوق های ممتد كسب اولین مدال طلای كشتی ایران در المپیك لندن را جشن گرفتند.

بنابر این گزارش ترافیك سنگینی در اطراف خانه این قهرمان المپیك و دارنده 5 مدال طلای جهان در كشتی فرنگی ايجاد شد و مردم از اقصی نقاط شهرستان ری برای تبریك به خانواده این قهرمان به این محل آمدند.

مادر حمید سوریان نيز در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: من از این كه فرزندم توانسته دل مردم را شاد كند، بسیار خوشحالم و از خداوند متعال بابت این لطفی که به من و خانواده ام عطا فرموده بسیار خرسندم.

اعظم السادات ماشاءالله زاده كه كسب مدال طلا توسط پسرش همزمان با روز تولد اين مادر است، در ادامه گفت: حمید قبلا 5 بار دل مردم را شاد كرده بود، اما این خوشحالی برای من و مردم بسیار غرور انگیزتر است.

وی گفت: حمید به خاطر سالروز تولد من این مدال را به من هدیه كرد و من واقعاً نمی دانم چگونه از او تشكر كنم.

پدر حمید سوریان نیز با ابراز خوشحالی از كسب مدال طلای المپیك توسط فرزندش گفت: ما از قبل پیش بینی كسب طلای حمید را كرده بودیم چرا كه فرزندم از چندین ماه قبل تكنیك های جدیدی را تمرین می كرد تا رقبایش نتوانند دست او را بخوانند.

محسن سوریان برادر بزرگتر حمید و از قهرمانان پیشین کشتی فرنگی در خصوص ابراز احساسات مردم و بخصوص اهالی شهرری گفت: مردم به ما لطف دارند و هروقت كه حمید قهرمان می‌شود به اینجا می آیند و ابراز احساسات می‌كنند.

وی در خصوص سطح مسابقات افزود: تمامی حریفان حمید از کشتی گیران بنام و مطرح دنیا بودند ولی حمید با زحماتی که طی این چند سال کشیده بود توانست مزد زحمات خود را بگیرد.

پدر حمید سوریان قهرمان وزن 55 كیلوگرم كشتی فرنگی بازی های المپیك لندن كه هنگام برگزاری دیدار نهایی این وزن به علت بیماری قلبی واحساسات زیاد در حرم حضرت عبدالعظیم حضور داشت، پس از قهرمانی سوریان  نماز شکر به جا آورد و اشك شوق ریخت.

پدر سوریان هنگام برگزاری دیدار نهایی وزن 55 كیلوگرم كشتی فرنگی بازی های المپیك لندن با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم برای موفقیت پسر خود دعا می كرد.

وی گفت: قهرمانی حمید را تقدیم می‌کنم به همه مردم ایران و امیدوارم که با این مدال دل مردم کشور شاد شده باشد.

'حمید سوریان' كشتی گیر وزن 55 كیلوگرم تیم ملی كشتی فرنگی ایران در بازی های المپیك 2012 لندن، شب گذشته  با برتری مقابل كشتی گیر جمهوری آذربایجان، نخستین مدال طلای تاریخ كشتی فرنگی ایران را در بازی های المپیك برای كشورمان به ارمغان آورد.

برچسب ها: مرد ، طلایی ، شادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.