سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوکیا اعلام کرد؛

دسترسی تلفن های هوشمند نوکیا به windows phone 8

نوکیا قصد دارد که تمام تلفن های هوشمند تولیدی 2012 خود را به windows phone 8 مجهز کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، نوکیا یکی از متحدان اصلی مایکروسافت محسوب می شود، به طوری که در تولید تلفن های هوشمند خود به طور پیوسته از ویندوز فون استفاده می کند ، شاید این عامل در زمانی که اندروید و ios جز بهترین سیستم عامل های تلفن های همراه محسوب می شود ضرر بزرگی را به نوکیا وارد کرده باشد.
ساختار هماهنگ و منظم سیستم عامل های اندروید و ios با تلفن های همراه و تبلت ها ی لمسی ، راحتی و تعداد اپلیکیشن های زیاد این سیستم عامل ها شاید یکی از هزاران دلیل برتری اندروید و ios نسبت به windows phone  باشد.
Windows phone 7 که سیستم عامل اکثر تلفن های هوشمند نوکیا است شاید بسیار شبیه به سیستم عامل های خانگی و pc  مایکروسافت است ، و آن انعطافی را که باید یک سیستم عامل تلفن همراه لمسی داشته باشد را ندارد.
با این وجود حداقل ظاهر سیستم عامل windows phone 8  بسیار متفاوت تراز مابقی ویندوز فون ها است ، هماهنگی آن با windows 8 شاید دلفریبی زیادی را به همراه داشته باشد اما هنوز امتحان خود را پس نداده است و نیاز است که اطلاعات بیشتری از قبیل نظر کاربران نیز به آن اظافه شود تا شاید به توان قضاوت درستی درباره آن کرد.







با این وجود نوکیا اعلام کرده است که قابلیت ارتقا سیستم عامل تلفن های همراه خود از قبیل سری Lumia را  از ماه اکتبر فراهم می کند./عط
برچسب ها: اندروید ، تبلت ، نوکیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سعيد
۰۹:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۱
ويندوز فون تيري به قلب اندرويد و آي او اس