سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای توسعه مشاغل خانگی از سوی سازمان فنی و حرفه ای:

بیش از 300 حرفه شناسایی شده است

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: به منظور همکاری در برنامه ایجاد اشتغال از سوی دولت طرح مشاغل خانگی از طریق اقداماتی نظیر شناسایی بیش از 300 حرفه مشاغل خانگی اجرایی شده است.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور همکاری در برنامه ایجاد اشتغال از سوی دولت طرح مشاغل خانگی از طریق اقداماتی نظیر تشکیل کمیته راهبردی آموزش مشاغل خانگی ، شناسایی بیش از سیصد حرفه مشاغل خانگی تدوین استانداردهای آموزشی آن اجرا شده است.
وی افزود: اجرای بیش از 4هزار دوره آموزش مشاغل خانگی و اعطای مجوز برای بیش از 88هزار شغل نیز در این راستا اجرایی شده است.
پرند تاکید کرد: برای توسعه تولیدات مناطق روستایی برنامه قطب بندی آموزشی های کشاورزی به منظور هدفمند کردن آموزش های کشاورزی با ویژگی های بومی و استعدادهای منطقه ای صورت گرفته است.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: در همین زمینه سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای عملیاتی کردن طرح مهر کشاورزی با تعامل با معاونت امور تعاون وزارت تعاون، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آموزش و تعیین صلاحیت فنی متقاضیان طرح در 11 گروه شغلی اقدام کرده است.
*بیش از 107هزار ساعت آموزش مهارتی در استان همدان ارائه شده است
باقری مدیر آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 107هزار و 421نفر ساعت آموزش مهارتی در قالب نظام استاد شاگردی گفت: به منظور افزایش سطح پوشش آموزش های مهارتی و استفاده از ظرفیت های موجود در کارگاه ها و واحد های صنعتی از الگوی آموزش نظام استاد شاگردی نوین استفاده می شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خاطر نشان کرد: آموزش های مهارتی با این روش طی سه ماهه اول سال جاری در قالب 7 دوره و 35 کارگاه در استان به 228 نفر از متقاضیان ارائه شده است. /
برچسب ها: پرند ، فنی ، حرفه ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.