سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پل ارتباطی مردم با حاکمیت است

با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران ارشد دفتر مرکزی شورا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت ملایر به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان انتصاب شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران ارشد دفتر مرکزی شورا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت ملایر به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان انتصاب شد.

در این جلسه معارفه که برخی از مسئولین استانی و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از جمله مدیر حوزه علمیه همدان، رئیس و قائم مقام دادگستری کل استان، دادستان استان، امام جمعه موقت همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، تعدادی از ائمه جمعه شهرستان‌های استان، فرماندار فامنین، معاون فرماندار همدان و سایر مسئولین حضور داشتند، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع حاضر ضمن اشاره به ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خاطر نشان کرد: پیروزی مردم مصر و ایجاد موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نویدبخش آزادی قدس شریف در زمانی نزدیک است و این همان تحقق شعار حضرت امام خمینی(ره) است. اصغر آب‌خضر؛ با اشاره به نقش،کارکرد و جایگاه شورا در جامعه و اذهان عموم مردم عنوان کرد: جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جایگاه بسیار بالایی است و این نهاد به دور از جناح‌بندی‌ها و خط‌بازی‌های سیاسی تمام تلاش خود را در راستای حفظ و تداوم ارزش‌ها و دستاوردهای سترگ انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته و فرصت هرگونه بهره‌برداری سیاسی، حزبی و جناحی از جایگاه مردمی و مورد وثوق خود را از کسانی که در طول سی و سه سال گذشته به انحای مختلف قصد برآوردن مقاصد سیاسی خود را داشتند، از آن‌ها سلب کرده است.

وي نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور را پل ارتباطی مردم با حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بستر مراسم و مناسبتها دانستند و سرمایه مادی و معنوی این نهاد را منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پشتیبانی و مشارکت گسترده مردم در مراسم ایام‌ا... برشمرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: طراحی حضور مردم در خنثی‌سازی حوادث تیرماه 1378 و پیرو آن خلق حماسه جاوید و مردمی در 23 تیرماه آن سال و همچنین فراخوان مردم به حضور در تظاهرات 9 دی‌ماه 1388 که با نمایش شکوه ایران، وفاداری و پایداری مردم به ولایت و نظام باعث خنثی‌شدن فتنه عظیم 1388 در سطح ملی و بین‌المللی شد.

در ادامه جلسه آب‌خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تجلیل از خدمات ارزشمند فقید سعید مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رمضانی رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان و برشمردن نقاظ قوت و مدیریت ایشان؛ حجه الاسلام و المسلمین فاضلیان را به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان منصوب کردند.

در بخشی از حکم صادره از سوی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به فاضلیان آمده است:

نظر به مراتب تعهّد، تلاش، شایستگی، صلاحیت و سوابق جناب‌عالی در عرصه‌های فرهنگی، به‌موجب این حکم به سمت
"رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان" منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تجربیات مفید و ارزشمند توأم با تدبیر، جدّیت، اخلاص و توکل به خداوند متعال و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در انجام این مسئولیت مهم موفق و مؤیّد باشید .

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: تبلیغات ، اسلامی ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.