سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تاکيد بر اطلاع‏ رسانی دقیق در پروژه‏های مهر ماندگار

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در دولت‏های نهم و دهم خدمات قابل توجه و چشمگیری در بخش‏ های مختلف ارائه شده است، دستاورد های دولت به ویژه در پروژه ‏های مهر ماندگار اطلاع‏ رسانی دقیق شود.

سعید افشار نادری در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد:  باید خدمات و فعالیت‏ های صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‏ ها و رسانه‏ ها نقش بزرگی در زمینه اطلاع‏ رسانی خدمات دولت به مردم را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به تردد 420 هزار خودرو در ابتدای سال جاری از محور شهرستان فیروزکوه که محور مواصلا تی استان ‏ها ی شمالی و شرق استان تهران است، گفت: عملکرد ها هنگامی که در معرض دید مردم قرار بگیرند، تاثیر گذار ترند.

افشار نادری با بیان اینکه در دولت ‏های نهم و دهم خدمات قابل توجه و چشمگیری در بخش ‏های مختلف ارائه شده است، بر اطلاع‏ رسانی دقیق و انعکاس دستاورد های دولت به ویژه در پروژه‏ های مهر ماندگار تاکید کرد.

وی در ادامه عملیاتی شدن باند دوم محور فیروزکوه، گاز رسانی به روستاها و شهرها و دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین زیرساخت ‏ها در بخش‏ های مختلف را از جمله اقدامات شایسته دولت‏های نهم و دهم در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اهتمام دولت در اجرا، تکمیل و اتمام پروژه‌ های بزرگ و زیر بنایی کشور که با عنوان پروژه‌ های مهر ماندگار از آن‌ ها یاد می‌ شود را یک حرکت بسیار ارزشمند و انقلابی توصیف کرد.

افشار نادری خاطرنشان کرد: اهمیت و تأثیر این پروژه‌ ها به ویژه در قالب پروژه‏ های مهر ماندگار در زندگی مردم و در میزان پیشرفت و بالندگی کشور برای همگان امری روشن است.

وی ادامه داد: اطلاع‏ رسانی و شفاف ‏سازی از ثمرات و اهداف پروژه‌ های مهر ماندگار، امید، نشاط و شادابی در سطح جامعه را به ارمغان می  آورد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با تشکیل ستاد طرح مهر ماندگار در شهرستان فیروزکوه در راستای اطلاع‏ رسانی دقیق در زمینه اقدامات شایسته دولت در قالب طرح مهر ماندگار با تمام قوا گام‏ های بلندی برداشته خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.