سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب مستند " کلوپ ترور" در رسانه‌های غربی

هافينگتون پست: ایران ماموران اطلاعاتي فوق العاده قوي و حرفه‌اي دارد

پخش مستند "کلوپ ترور" در خصوص اعترافات تروريست هاي دستگير شده، بازتاب گسترده اي در رسانه هاي غربي داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هافینگتون پست؛ مستند "کلوپ ترور" بار دیگر توانایی اطلاعات ایران در برخورد با حملات بیگانه را نشان داد.

نويسنده اين مقاله در ابتداي مي‌نويسد: تلويزیون ایران در مستندی که نشان داد، با بازسازی صحنه ترور در محلات مختلف تهران توانست نحوه این حملات کور را به خوبی پخش کند.

نويسنده در تشريح مستند "كلوپ ترور" اينگونه نوشت، در بخشی از این فیلم مستند، مصاحبه ای با 14 نفر از متهمان، هشت مرد و 6 زن، به تصویر کشیده شده است که حاوی سخنان آنها در مورد چگونگی حمله تروریستی به دانشمندان هسته‌ای ایران است. همچنين در بخش ديگري از این مستند تصاویری از پایگاهی نظامی-آموزشی از حومه تل‌آويو به نمایش در آمد که محل تمرینات تروریست‌ها بوده است. در این محل بوده است که تروریست‌ها نحوه جاسازی بمب‌های مغناطیسی را بر روی ماشین‌ها یاد مي‌گرفتند و از آنها برای کشتن دانشمندان هسته‌ای ایران استفاده مي‌کردند.

به گفته مقامات اطلاعاتی و امنیتی ایران، این حملات کور بخشی از تلاش آشکار اسرائیل و غرب برای خراب کاری در تاسیسات هسته‌ای ایران است.

این درحالی است که حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، اخیرا قول داده بود که جزئیات دستگیری عوامل ترور را به عموم مردم توضيح خواهد کرد.

به گفته نويسنده این مقاله، ایران همواره با ماموران اطلاعاتي فوق‌العاه حرفه‌ای و قوی که داشته است، توانسته جلوی بسیاری از ترورها را بگیرد و چنین اقداماتی باعث شگفتی سرویس‌های اطلاعاتی دنیا، از جمله سی‌ای‌ای و موساد شده است. بنا به گفته متهمان، آنها پس از جذب از طریق کشورهای همسایه روانه اسرائیل می‌شدند تا در یک پادگان نظامی با مهارت‌های موتورسواری و ساخت بمب آشنا شوند. بعضی از متهمان زن هم از دریافت آموزش برای استفاده از نقاط ضعف افراد برای تهیه اطلاعات خبر دادند.

نويسنده در ادامه مقاله خود به بخش ديگري از مستند اشاره كرده و ضمن اذعان به قدرت اطلاعاتي ايران نوشت: چند دوربين امنيتي کار گذاشته شده در نزدیکی صحنه وقوع جرم توانسته در ردیابی تروریست‌ها به ماموران اطلاعات ایران کمک کند.


در چند روز گذشته مطبوعات و رسانه‌های غرب به توان تیم اطلاعاتی ایران در دستگیری عوامل ترور اعتراف کرده و اذعان داشته‌اند که ایران یکی از قویترین دستگاه‌های امنیتی- اطلاعاتی دنیا را دارد.
برچسب ها: مستند ، کلوپ ، ترور ، غرب ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۲:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
جلوی عوامل گرانی را بگیرید
ranger
۱۴:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
به این پست چه ارتباطی داشت برادر علی؟
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
از بچه های اعتلاعات تشکر میکنیم.همچنین از صدا وسیما.تنها خواهشی که دارم از دستگاه قضا اینجور اشخاص را سریع اعدام کنند