سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت سازمان داوطلبان هلال احمر:

مبلغ 21 میلیارد و 60 میلیون ریال به نیازمندان اهدا شد

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای خدمامت انسان دوستانه و طرح همای رحمت مراسم گل ریزان برای آزادی زندانیان دیه و نیازمندان برگزار کرد.

رییس سازمان داوطلبان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته با حضور 300 نفر از خیرین داوطلبان، روسای اصناف، بازاریان، پزشکان و هنرمندان مراسم گل ریزان برای نیازمندان در تالار شیان برپا شد.
فرح ناز رافع خاطر نشان کرد: در این مراسم خیرین مبالغی را برای آزادی زندانیان دیه، جهیزیه نو عروسان تنگدست و سبد غذایی نیازمندان اهدا کردند.
رافع در ادامه افزود: نیکوکاران مبلغ 14 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان دیه، 5 میلیارد و 230 میلیون ریال پول نقد، و 1 میلیارد و 200 میلیون ریال برای سبد غذایی افراد نیازمندان کمک کردند.
همچنین رییس سازمان داوطلبان یاد آور شد: خیرین و داوطلبان برای 28 دست جهیزیه کامل نوعروسان مبلغ 560 میلیون ریال کمک نقدی اهدا کردند و 700 میلیون ریال نیز برای اقلام غذایی از جمله برنج و روغن پرداخت کردند.
فرح ناز رافع اظهار داشت: پزشکان حاضر در این مراسم برای سهمیه شدن در این امر خیر، عنوان کردند که خدمات پزشکی رایگان برای نیازمندان انجام دهند.
رافع درپایان کل مبلغ مراسم گل ریزان را 21 میلیارد و 60 میلیون ریال عنوان کرد./
برچسب ها: هلال ، احمر ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.