سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه پاياني تجمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي مقابل سازمان ملل عنوان شد

اخطار دانشجويان به دولت ميانمار براي پايان نسل کشي

در بيانيه پاياني دانشجويان و اساتيد تجمع کننده مقابل دفتر نمايندگي سازمان ملل آمده است: مدعيان دروغين حقوق بشر در سايه هياهوي رسانه‌اي در خصوص تحولات سوريه و حمايت تمام قد از تروريست‌هايي كه از اردن، ليبي، عربستان و قطر به خدمت گرفته‌اند، قصد پاكسازي قومي و نژادي در ميانمار را دارند.

به گزاش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجويان و اساتيد روزه‌دار دانشگاه آزاد اسلامي که صبح امروز در اعتراض به کشتار مسلمانان ميانمار مقابل دفتر سازمان ملل متحد تجمع کردند، در پايان بيانه‌اي را صادر کردند که متن آن به شرح زير است:

بسمه تعالي
"باي ذنبٍ قتلت"

جاي تعجب است كه در قرن ظهور علم و تكنولوژي و تلاش همگان براي متمدن جلوه کردن، افكار نئونازيستي كه مورد نكوهش همه آزادگان جهان بوده است، بار ديگر و اين بار در بخشي از جهان نمود پيدا كرده است كه مهد عواطف و احساسات است.

تصاوير دردناك كشتار مسلمانان مظلوم، بي‌دفاع و غريب ميانمار، به قدري جانسوز و جانكاه است كه انسان جسارت آن را مي‌يابد كه فرياد "وامحمدا"، "واعليا" و اسلاما سر دهد. ما اين ضايعه جانسوز و جانگداز را به حضرت ولي عصر(عج) تسليت عرض مي‌کنيم.

كشتار وحشيانه مسلمانان ميانمار، صرفا به اتهام تسليم در برابر خداوند متعال، و شهادت به وحدانيت او تداعي كننده تفكرات قرون وسطايي در عصر حاضر است طي هفته هاي اخير اخبار كشتار بي رحمانه مردم مسلمان ميانمار در حاشيه تحولات سوريه اين زنگ خطر را براي تمام آزادگان جهان به صدا درآورده كه همه شرافت انسانيت در حال بر باد رفتن است و شيطان و شيطانيان در پوستين انسان دوپا ظهور كرده و قصد انتقام گيري از او را دارند.

مدعيان دروغين حقوق بشر در سايه هياهوي رسانه‌اي در خصوص تحولات سوريه  و حمايت تمام قد و همه جانبه از مزدوران و تروريست‌هايي كه از اردن، ليبي، عربستان و قطر به خدمت گرفته‌اند قصد پاكسازي قومي و نژادي در كشور ميانمار را دارند اين در شرايطي است كه طبق اعلاميه جهاني حقوق بشر و تمامي كنوانسيون هاي بين المللي از جمله كنوانسيون جلوگيري از كشتار جمعي و مجازات –نسل كشي(9دسامبر 1948) ، كنوانسيون منع هر گونه تبعيض نژادي(1 دسامبر 1965)، ماده يك اعلاميه در باره منع همه اشكال تعصب و تبعيض مبتني بر دين يا اعتقاد (25 نوامبر 1961)، اعلاميه حقوق افراد متعلق به اقليت هاي قومي و مذهبي و يا زباني (18دسامبر 1992)، اين گونه اعمال، محكوم و مغاير با قوانين بين المللي است، لذا در همين جا ضمن تسليت مجدد به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج) و نايب بر حقش حضرت آيت الله‌العظمي خامنه‌اي (مدظله) اعلام مي دارد:

1- دانشجويان مسلمان و آزاده ايران ضمن محكوم نمودن اين عمل شنيع به دقت تحولات اين كشور را در نظر داشته و از محضر مقام معظم رهبري استدعا دارد جهت اعزام نيروهاي داوطلب براي نجات مردم ميانمار دستور لازم را صادر فرمايند.

2- به دولت ميانمار شديدا اخطار مي‌کند در صورت ادامه اين نسل كشي وحشيانه مسئوليت، عواقب و نتايج آن بر عهده آن دولت سفاك مي‌باشد.

3- از وزارت محترم امور خارجه انتظار مي رود جهت تدبير صحيح، سريع و درخور ، اقدامات لازم را به عمل آورد.

4- از رسانه ملي تقاضا دارد از تمامي شبكه ها به ويژه شبكه هاي فرامرزي اخبار اين جنايت وحشيانه را منعكس نموده و همگان را در جريان اين نسل كشي بي سابقه قرار دهند.

5-از دبير كل محترم سازمان ملل انتظار دارد به وظيفه انساني و سازماني خود در خصوص تلاش همه جانبه براي توقف اين جنايت بزرگ اقدام نمايد.

6- از كشورهاي همسايه ميانمار به ويژه كشورهاي دوست، تايلند، بنگلادش، هند تقاضا مي‌شود در اين برهه تاريخي دست ياري مسلمانان ميانمار را به گرمي بفشارند تا از هر گونه اقدامي خلاف اصل و انساني جلوگيري نمايند.

7- از همه مسلمانان جهان به ويژه مردم شريف ايران تقاضا دارد تا در جهت كمك‌هاي انسان دوستانه به مردم مسلمان ميانمار از هيچ تلاشي مضايقه ننمايند.

توفيق و سلامتي مقام معظم رهبري و تعجيل در فرج حضرت ولي عصر(عج) و سربلندي ملت شريف ايران و آزادي همه مسلمانان از چنگال ظالمان جهان را مسالت داريم.

تشكل جامعه اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب
انتهاي پيام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.