سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه شنبه برگزار مي‌شود

تشكيل جلسه هئيت موسس فراکسيون بيداري اسلامي براي تدوين اساسنامه

عضو هئيت موسس فراکسيون بيداري اسلامي در مجلس شوراي اسلامي از تدوين اساسنامه اين فراکسيون در جلسه روز سه شنبه (17 مرداد‌‌ماه) هيئت موسس اين فراكسيون خبر داد.

عباس مقتدايي خوراسگاني نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه پيشنهادهاي اعضاء فراکسيون بيداري اسلامي براي تدوين اساسنامه و آئين‌نامه فعاليت،به هئيت موسس فراکسيون ارائه شده است،گفت: روز سه شنبه (17 مرداد ماه) جلسه اي براي بررسي و  تدوين اساسنامه و آيين‌نامه اجرايي فراكسيون خواهيم داشت و تلاش خواهيم کرد با برگزاري جلسات هيئت موسس فراکسيون بيداري اسلامي در هفته جاري،در روزهاي آينده جلسه مجمع عمومي فراکسيون را برگزار کنيم تا با شکل‌گيري هيئت رئيسه فراکسيون فعاليت منظم فراکسيون آغاز شود.

وي در ادامه افزود: اميدواريم با دقت نظري که براي تدوين اساسنامه در حال انجام است به فضل الهي فراکسيون بيداري اسلامي به يکي از فعالترين فراکسيون‌هاي مجلس تبديل شود.

عضو هيئت موسس فراکسيون بيداري اسلامي در خاتمه خاطر نشان کرد: با تشکيل فراکسيون بيداري اسلامي به دنبال آن هستيم که با رصد دائمي تحولات بين‌المللي نقش قابل توجه نمايندگان مجلس و ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي آنها در عرصه بيداري اسلامي را محقق کنيم.

انتهاي پيام/س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.