سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زائران ايراني ربوده شده در سوريه عضو سپاه پاسداران نيستند / رسانه هاي بيگانه باز هم جوسازي مي كنند

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي گفت: جوسازي رسانه اي عليه جمهوري اسلامي ايران در خصوص زائران ايراني ربوده شده در سوريه توطئه تبليغاتي ديگر از سوي رژيم صهيونيستي و مخالفان جمهوري اسلامي است.

سيد باقر حسيني  نماينده مردم زابل زهک و هيرمند در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به پي گيري هاي صورت گرفته از سوي كميسيون متبوع خود در خصوص زائران ربوده شده ايراني در سوريه گفت: كميسيون امنيت ملي براي آزادي  زائران ربوده شده در سوريه پي گيري هاي لازم را انجام داده و از تمام توان خود براي آزادي هموطنان ربوده شده در سوريه استفاده مي كند.

وي در ادامه تصريح كرد: مسئولان وزارت خارجه نيز از تمامي اهرم هاي ديپلماسي براي آزادي  48 زائر ايراني ربوده شده در سوريه استفاده مي كند .

نماينده مردم زابل  با اشاره به جوسازي هاي اخير رسانه هاي غربي و صهيونيست ها عليه ايران مبني بر اينكه زائران ربوده شده از اعضاي سپاه پاسداران هستند خاطر نشان كرد: تبليغات رسانه اي صورت گرفته از سوي رژيم صهيونيست و غربي ها ترفند ديگري در ديپلماسي رسانه اي است و با جو سازي عليه جمهوري اسلامي به دنبال كارشكني در پيگريهاي صورت گرفته از سوي وزارت خارجه هستند .

وي تاکيد کرد: زائران ايراني ربوده شده از اعضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نيستند بلکه تنها  زائر هستند.

برچسب ها: نقوی ، نماینده ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.