سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمزهاي دکوراتور ها موفق

حتما در موقع خرید آثار هنری از فروشنده شناسنامه و ضمانت نامه اثر را بخواهید زیرا اثر هنری بدون شناسنامه و ضمانت نامه دارای هویت و ارزش نیست.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران آثار هنری چه به صورت تابلوهای زیبا و چه انواع مجسمه ها می توانند جلوه دكوراسیون را فریبنده و رویایی كنند و هم چنین به دكوراسیون هویت ببخشند. از این رو وجود وسایل و اشیا هنری در دكوراسیون داخلی بسیار توصیه می شود.

نكات مهم برای خرید وسایل و آثار هنری:

1. انتخاب و خرید از یك فروشگاه و نمایندگی مجاز و معتبر هنر. قبل از خرید از یكی از دوستانتان كه كه قبلا یك اثر هنری را خریداری كرده و از خرید خود راضی است سوال كنید و آدرس فروشگاه های معتبر را بپرسید و از تجربیات او استفاده كنید. استفاده از تجربیات افراد مختلف كه قبلا مراحلی را طی كرده اند همواره یك ایده مفید است.

2. سلیقه در انتخاب شی و اثر هنری یكی از شخصی ترین موارد است. ممكن است شما از چیزی خوشتان بیاید كه كمتر فردی از آن خوشش می آید و یا ممكن است وسیله ای كه برای خیلی از افراد جالب و خوشایند است برای شما جذابیتی نداشته باشد. بنابراین با ذهنی باز به خرید بروید و اثری كه نظر شما را به خود جذب می كند انتخاب و خریداری نمایید.

3. هر اثر هنری دارای شناسنامه و مستندات مكتوب است كه هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید تا ان ها را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید آثار را با هم مقایسه كنید و بدانید اثری كه قصد خرید آن را دارید دارای چه ویژگی ها و خصوصیاتی است.

4. چنانچه اثر هنری را با قصد سرمایه گذاری خریداری می كنید، حتما در خصوص روند تغییر بها و قیمت آن به مرور زمان تحقیق كنید و به دنبال شی هنری ای باشید كه مرور زمان بر ارزش و بهای آن بیشتر بیافزاید. برای مثال تابلوهای نقاشی و تابلو فرش های نفیس می توانند از جمله این آثار باشند.

 

برچسب ها: هنر ، دکوراتور ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.