سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاريابي ويروسي هزينه هاي تبليغ را صفر مي كند

بازاريابي ويروسي هزينه هاي تبليغ بنگاه هاي توليدي را صفر مي كند چرا كه مشتري ها وفادار اين بار به عنوان بازاريان به تبليغ مشتري مي پردازند.

درگي كارشناس بازاريابي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بازاريابي كسب رضايت مشتري به شيوه سودآور به طور مستمر است.

وي در ادامه افزود: بازاريابي بر سه موضوع شناسايي، شناساندن و رضايت استوار است.

اين كارشناس بازاريابي تصريح كرد: واحدهاي توليدي كه صرفا به توليد مي پردازند از توجه به بازار دور هستند محصول خود را به جامعه معرفي نمي كنند و اين امر موجب مي شود تا كالا مورد توجه و معامله قرار نگيرد.

درگي در ادامه اظهار داشت: توليد كننده بايد توليد محصول كيفي رضايت مشتري را جذب كند و از طريق بازاريابي ويروسي يعني انتقال رضايت مشتري به مشتري ديگر مشتريان خود را افزايش دهد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: بازاريابي ويروسي هزينه هاي توليدكننده در زمينه بازاريابي را به صفر مي رساند و اثرگذارترين نوع بازاريابي است.

برچسب ها: بازاریابی ، تبلیغ ، هزینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.