سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال استقبال مخاطبان از جشن رمضان؛

روز سي‌ام ماه مبارك اتفاق بزرگي مي‌افتد

روز سي‌ام ماه مبارك رمضان مخاطبان شاهد يك اتفاق غيرقابل باور خواهند بود.

محمد قنبري تهيه‌كننده جشن رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌روز سي‌ام ماه مبارك رمضان اتفاق غيرقابل پيش‌بيني مي‌افتد كه تا به حال در برنامه جشن رمضان بي‌سابقه بوده است.

وي با اشاره به موفقيت "جشن رمضان" بدون حضور احمد‌زاده و شهرياري اظهار داشت: حسيني و اميراحمدي با داشتن صداقت كافي و برخورد در شأن مخاطب، توانستند جشن رمضان امسال را متفاوت تر جلوه دهند.

* اتاق فكر كمك بزرگي بود

قنبري افزود: وجود اتاق فكر و حفظ كردن فرم برنامه كمك بزرگي براي موفقيت "جشن رمضان" 91 بود.

وي ضمن تشكر ويژه از مديران شبكه 5 سيما، تصريح كرد: از حمايت ويژه و لحظه به لحظه مديران گروه، مدير توليد و مدير شبكه 5 سيما تشكر مي‌كنم و چرا كه در حمايت گروه جشن رمضان دريغ نكردند.

* امسال درگير حاشيه نشديم

قنبري با اشاره به برگزاري جشن رمضان در كميته امداد امام خميني(ره) افزود:‌ امسال تمامي برنامه‌ جشن رمضان در كميته امداد امام خميني(ره) برگزار شد و همين اتفاق ما را از حاشيه‌هاي دورنگه داشت.

* بهمن هاشمي به طور موقت در برنامه حضور داشت

اين تهيه‌كننده با اشاراه به حضور دائمي بهمن هاشمي مجري و دوبلور سيما ادامه داد: چند روزي "حسيني " نتوانست در برنامه حضور پيدا كند و بهمن هاشمي فقط براي 2 روز هدايت برنامه را برعهده گرفت.

وي اظهار داشت:‌ اميدوارم در طي30 روز و شب هاي باقي مانده به هدف بزرگ خود كه اتفاقات خاص در اين برنامه است، دست يابيم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.