سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط يکي از تروريستهاي سوري با افسر آمريکايي فاش شد

گفتگوي تلفني يکي از تروريستهاي گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه با افسر آمريکايي مستقر در ترکيه مدرک ديگري است که حمايت آمريکا از تروريستها را نشان مي دهد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الاخباريه ، روز به روز دلايل و شواهد بيشتري کشف مي شود که نشان مي دهد گروه هاي وابسته به آنچه ارتش آزاد سوريه ناميده مي شود منافع دشمنان سوريه را دنبال مي کنند تا جايي که به اجراي طرحهاي استعمارگرانه غرب در منطقه مي پردازند. آخرين موردي که از ارتباط افراد مسلح با آمريکا کشف شده است گفتگوي تلفني يکي از افراد گروه هاي مسلح در سوريه با يکي از افسران سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا است که به خوبي به زبان عربي آشناست. آشنايي کامل آنها با زبان عربي به آنها امکان مي دهد با عوامل خود به راحتي سخن بگويند و دستورات خود را به صورت شفاف در به آنها ابلاغ کنند.  
در ادامه گزارش آمده است: اين گفتگوي تلفني بين شخصي به نام عصام ر و افسر اطلاعاتي آمريکا به نام جرج که در شهر کيليس ترکيه مستقر است صورت گرفته است. در اين مکالمه کوتاه تلفني دلايل و شواهد زيادي وجود دارد ازجمله اين که فرد مسلح عنصر اطلاعاتي آمريکايي را با عنوان سرورم خطاب مي کند که نشان دهنده احساس کوچکي و خفت در برابر وي است. علاوه بر اين افسر اطلاعاتي آمريکايي نيز دستورات خود را به صورت کاملا شفاف براي افزايش اقدامات تروريستي عليه سوريه و سوريها صادر مي کند و به آنها وعده حمايت تسليحاتي مي دهد. افسر اطلاعاتي آمريکايي از جنايتکاران مي خواهد فرودگاه هاي سوريه را گلوله باران کنند و فرد تروريست نيز در پاسخ مي گويد سلاح مناسب براي اين کار در اختيار ندارند و جرج به وي قول مي دهد به زودي کمکهاي تسليحاتي آمريکا در اختيار آنها قرار گيرد. فرد تروريست در اين گفتگوي تلفني همچنين اعتراف مي کند ارتش سوريه آنها را محاصره کرده است بنابراين به کمکهاي آمريکا نياز دارند و براي انجام ماموريت به سوريه آمده اند و پس از اجراي ماموريت به ترکيه باز مي گردند. قابل توجه اين که افسر آمريکايي از عصام مي پرسد چه احساسي در خصوص تصميمات دولت آمريکا براي حمايتهاي مالي و تسليحاتي از افراد مسلح تروريست دارد و عصام در پاسخ وي از اين تصميمات ابراز خرسندي مي کند و مي گويد ما به تسليحات نياز داريم، شما دوستان واقعي ما هستيد.  
در بخش ديگري از گزارش آمده است: افسر اطلاعاتي آمريکايي در اين گفتگوي تلفني به صحبت درباره تجهيزات مخابراتي که در گزارشهاي اطلاعاتي به آنها اشاره شده است و آمريکا تصميم دارد محموله جديدي از آنها را براي افراد مسلح در سوريه ارسال کند مي پردازد.  
دليل ديگري که نشان مي دهد سازمان اطلاعات آمريکا اطلاعات را در اختيار افراد مسلح قرار مي دهد اين است که افسر اطلاعات آمريکا در ادامه گفتگو به عصام گفت امروز با محمد يکي ديگر از مزدوران آمريکايي در ارتش آزاد تماس گرفتم و از وي درباره فرودگاه ها سئوال پرسيدم، وي اسامي آنها را براي من ارسال کرد. با توجه به اطلاعاتي که ما در اختيار داريم از اين فرودگاه ها مراقبت چنداني نمي شود. عصام در پاسخ به وي گفت افراد وي امکانات کافي براي حمله به فرودگاه ها ندارند بلکه براي اين کار به سلاح هاي سنگين نياز دارند که ارباب آمريکايي وي در پاسخ به او مي گويد به زودي چنين سلاح هايي براي آنها ارسال مي شود.  
گزارشگر مي افزايد اين گفتگوي تلفني دليل ديگري است که نشان مي دهد غرب اين گروه هاي مسلح تروريست را براي جنگيدن در سوريه به وجود آورده است و براي اجراي برنامه هاي خود از آنها حمايت مالي و تسليحاتي مي کند اما افراد مسلح از اين واقعيت غافل هستند که غرب به همان سادگي که ابزارهاي خود را به وجود مي آورد پس از پايان ماموريت آنها را به همان سادگي از بين مي برد.
برچسب ها: آمریکا ، تروریست ، افسر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.