سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلائي نيك در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آزادي خواهان جهان در روز قدس، ر‍ژيم صهيونيستي را به نابودي نزديک تر خواهندکرد

يك كارشناس سياست خارجي گفت: مسلمانان و آزادي خواهان جهان‌ در روز جهاني قدس، رژيم غاصب صهيونيستي را به نابودي نزديک تر خواهند کرد.

رضا طلائي نيك در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تظاهرات اخير ساکنان سرزمين هاي اشغالي عليه عملکرد دولتمردان ر‍ژيم جعلي صهيونيستي گفت:  اقدامات خصمانه رژيم غاصب صهيونيستي در كشورهاي منطقه، نارضايتي هاي اقتصادي و اجتماعي و  تدام با نارضايتي هاي در درون سزمين اشغالي‌موقعيت اين رژيم جعلي را متزلزل كرده است.

وي افزود: رژيم جعلي صهيونيستي با سقوط دولت هاي ديکتاتور همسو با غرب در منطقه مواجه شده و محدوديت هاي جديدي را براي اين رژيم غاصب در مناسبات منطقه اي ايجاد خواهد كرد.

طلائي نيک ادامه داد: صهيونيست با استفاده ابزاري از عوامل غرب گرا در بين مسلمانان به دنبال بحران سازي در كشورهاي اسلامي بوده بنابراين به كار گيري مهره هاي آشكار و پنهان غرب در منطقه براي بحران سازي با هدف نجات رژيم جعلي صهيونيستي دنبال مي شود.

وي با اشاره به افزايش معضلات و مشکلات پيش روي  اين رژيم جعلي تصريح كرد: رژيم غاصب صهيونيستي براي برون رفت از مشكلات به دخالت هاي خصمانه غرب در معادلات منطقه نياز راهبردي داشته بنابراين كشاندن پاي غرب به مداخلات سياسي، نظامي و امنيتي دركشورهاي منطقه ، با هدف برون رفت از نابساماني هاي داخلي و تزلزل هاي اين رژيم جعلي در منطقه انجام مي شود.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: عدم  تحقق وعده هاي داخلي و بحران‌هاي منطقه باعث تشديد نارضايتي هاي اخير در بين ساکنان اراضي اشغالي شده اما اين رژيم‌غاصب حتي با كمك غرب هم قادر به فائق آمدن به اعتراضات داخلي و جبهه ضد صهيونيستي منطقه اي نبوده و مسلمانان و آزادي خواهان جهان در روز جهاني قدس اين رژيم غاصب را با تزلزل بيشتري مواجه خواهند كرد.

"انتهاي پيام"/س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.