سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معارضان تروريست در سوريه براي تجزيه اين کشور از آمريکا خط مي گيرند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمريکا، غرب و هم پيمانان منطقه‌اي‌شان به دنبال تسليح معارضان تروريست بوده و ايالت متحده آمريکا اعلام کرده که به شورشيان کمک خواهد کرد.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارشکني ها و تلاش هاي غرب و دولت هاي مرتجع عرب منطقه براي افزايش فشار بر دولت بشار اسد گفت: قطع نامه اي كه در مجمع عمومي سازمان ملل تصويب شد ضمانت اجرايي نداشته و توصيه و پيشنهادي براي کاهش فشار افکار عمومي دربرابر مسئله سوريه است.

وي افزود: اين قطع نامه به پيشنهاد عربستان با هدف استعفاي عنان و تجزيه دولت سوريه شکل گرفته تا از اين طريق بتوانند به گروه هاي معارض تروريست در سوريه  كمك كنند و نظام اين كشور را تحت فشار قرار دهند.

لاسجردي در ادامه تاکيد کرد: با تصويب اين قطع نامه آمريکا، غرب و هم پيمانان منطقه اي شان به دنبال تسليح معارضان تروريست بوده و ايالت متحده آمريکا اعلام کرده که به شورشيان کمک خواهد کرد.

وي در پايان با اشاره به ادامه روند نا آرامي ها در سوريه خاطر نشان كرد: شهر حلب به دليل هم مرز بودن با تركيه در سرنوشت و آينده سوريه نقش اساسي را بازي مي کند بنابراين معارضان تروريست در سايه حمايت غرب تمام تلاش خود را براي شدت بخشيدن به نا آرامي ها در اين منطقه به کار مي گيرند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، عنان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.