سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فریاد های الله اكبر روز قدس پشت دشمنان را می شكند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه روز قدس امسال با شكوه تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد گفت : فریاد های الله اكبر روز قدس پشت دشنان را خواهد شكست.

آیت الله سید علی اكبر قرشی درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : با توجه به شرایط كنونی و مسائل اخیر منطقه روز قدس امسال برای همه مسلمانان پیام دیگری دارد .

وی اظهار داشت :گسترش بیداری اسلامی در منطقه و درگیری های بوجود آمده در سوریه و تلاش شیطان بزرگ و اسرائیل برای نابودی مسلمانان این كشور، امسال رسالت سنگین تری را بردوش روزه داران می گذارد .

عضو خبرگان رهبری ادامه داد : بنابراین روزه داران در روز قدس فریاد بلند مرگ بر شیاطین را با صدای رساتری فریاد زده و كاخهای خیالی دشمنان را فرو خواهند ریخت .

آیت الله قرشی ادامه داد : روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود كه جهانیان شاهد به خاك و خون كشیده شدن مسلمانان میانمار هستند و مجامع بین المللی همچنان سكوت اختیار كرده اند .

وی افزود : در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان ملت مسلمان ایران عمق نفرت و كینه خود را به دشمنان نشان داده و فریاد بلند ظلم ستیزی و عدالت خواهی را درجهان طنین انداز خواهند كرد .

آیت الله قرشی یادآورشد : دشمنان دركمین نشسته اند و با طراحی توطئه های مختلف تلاش می كنند چنین روزی برگزار نشود آنها از شنیدن صدای مرگ بر اسرائیل و آمریكا هراس دارند .

عضو خبرگان رهبری نابودی دیكتاتورهای زمان و حاكمیت حكوت حق بر منطقه را پیام بزرگ روز قدس عنوان كرد و گفت : این روز تاریخی در حقیقت بیانگر نفرت عمیق ملت ایران از ظلم و جنایت جهان غرب است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.