سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مصرف گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارك رمضان با رشد 40 درصدی در چالدران روبه رو بوده است

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مصرف گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارك رمضان با رشد 40 درصدی در این شهرستان روبرو بوده است.

احمد رضا قلیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در ماه مبارك رمضان باید با هدف گذاری صحیح از اسراف و تبذیر پرهیز و بسان طبقات پائین جامعه زندگی كرد.

وی بابیان این كه مصرف گوشت قرمز و مرغ نسبت به ماه رمضان سال گذشته رشد چشمگیری داشته است افزود:مصرف یك هفته اخیر گوشت مرغ شهرستان چالدران در مقایسه با سال گذشته مصرف گوشت مرغ با رشد 40 درصدی روبه رو است.

قلی پور افزود: در روزهای اخیر عملا شاهد جنب و جوش در بازار اغذیه و سایر اقلام مواد غذایی و غیره هستیم بطوریكه در این هفته مقدار 11200 كیلوگرم گوشت مرغ و 7252 كیلوگرم گوشت قرمز در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه كرد: در هفته مشابه آن در قبل از ماه رمضان 7100كیلوگرم گوشت مرغ و5300 كیلوگرم گوشت قرمز توزیع شده بود و این نشان میدهد هنوز با حقیقت وجودی ماه مبارك رمضان فاصله زیادی داریم.

فرماندار چالدران در ادامه سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی كه از طرف رهبر معظم انقلاب مطرح شده بود اشاره كرد و گفت: یكی از شاخصه های مهم آن مدیریت مصرف است كه باید با فرهنگ سازی بهینه میان تولید و مصرف تعادل ایجاد گردد.

قلی پور با بیان اینكه باید فرهنگ مصرف اصلاح شود گفت: این مصرف است كه به تولید جهت می دهد عمل به فرمایش رهبری فرزانه انقلاب در اقتصاد مقاومتی كه عدم تكیه بر درآمدهای نفتی در اداره كشور را به دنبال دارد و جلو خام فروشی نفت را گرفته و از شركت های دانش بنیان حمایت می كند تشخیص حوزه های فشار استكبار و تلاش برای بی اثر كردن آن می باشد.

فرماندار چالدران اظهار داشت: هدف دشمن از فشارهای اقتصادی و تحریمها ایجاد نارضایتی در میان مردم و جدا كردن آنان از حاكمیت است كه هرگز چنین اتفاقی برای مردمی كه سی و چهار سال با سنگین ترین تحریمها و جنگ روانی مقاومت كرده اند اثر گذار نخواهد./س

برچسب ها: چالدران ، فرماندار ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.