سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

خانه بوکس کرمانشاه کی افتتاح می شود؟

رئیس هیئت بوکس شهرستان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پروژه در حال احداثخانه بوکس جدید کرمانشاه گفت: ساختمان جدیدخانه بوکسکرمانشاه روند رو رشدی را دنبال می کرد، به گونه ای که احساس می شد تا قبل از 22 بهمن امسال ایی پروژه افتتاح شود، اما اکنون راکد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

منوچهر طیاری خاطرنشان کرد: تا کمتر از 15 روز پیش پروژه روند مناسبی داشت،به گونه ای که افتتاح آن حتی در زمان زودتر از 22 بهمن را پیش بینی می کردیم، اما براساس آخرین بررسی ها این پروژه اکنون راکد شده است.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه یادآور شد: با توجه به تاثیر بسیار مخرب رکود در پروژه های عمرانی و از بین رفتن بسیاری از قسمت های آماده شده، از ادامه این وضعیت در خانه بوکس کرمانشاه بسیار نگران هستیم و امیدواریم مسئولین این پروژه هرچه سریعتر نسبت به فعال سازی روند ساخت و ساز آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر نیاز بوکس کرمانشاه به خانه بوکس جدید و لزوم تسریع در تکمیل این پروژه،گفت: متاسفانه هم اکنون ساختمان فعلی خانه بوکس به هیچ وجه جوابگوی نیازهای شهر کرمانشاه نیست و افتتاح هر چه سریعتر پروژه خانه بوکس جدید ضروری است.

طیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر اقدامات لازم برای فعال سازی این پروژه صورت بگیرد.

اما مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این خصوص گفت: هیچ رکودی دراحداث این پروژه وجود ندارد.

پیمان رفعتی تاکید کرد: مراحل اصلی ساخت این پروژه انجام شده وبه دنبال پیمانکار در قسمت تزیئنات و کاشی کاری آن هستیم و بزودی پیمانکار مربوطه فعالیت خود را در این پروژه آغاز خواهد کرد.

رفعتی ادامه داد: محل تامین اعتبار این پروژه ملی است و خوشبختانه این اعتبار جذب شده و امید می رود در آینده نزدیک و حتی بسیار زودتر از 22 بهمن سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد و در اختیار هیئت بوکس استان قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بزودی در شهر کرمانشاه شاهد افتتاح خانه بوکس و خانه وشوو استان خواهیم بود./س



برچسب ها: خانه ، بوکس ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.