سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

رونمايي از مجله سه زبانه مطالعات تاريخ پزشکي (RHM)

مجله بین المللی مطالعات تاریخ پزشکی ( RHM) به عنوان نخستین مجله سه زبانه مطالعات تاریخ پزشکی در منطقه خاورمیانه دیروز در شیراز رونمایی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس قائم مقام سردبیر مجله بین المللی مطالعات تاریخ پزشکی گفت : مجله مطالعات تاریخ پزشکی با سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی و بصورت الکترونیکی در هر فصل منتشر می شود .
  زرگران افزود : این مجله را دفتر مطالعات تاریخ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر می کند و اعضای هیئت تحریریه آن از کشورهای آمریکا ، ایتالیا ، گرجستان ، آلمان ، کانادا ، مجارستان و ایران هستند .
وی گفت : این اعضا از مناطق مختلف دنیا با داوری و ارسال مقالات ، جلب همکاری های بین المللی و سیاستگذاری های مجله سعی در بالا بردن اعتبار مطالب دارند .
قائم مقام سردبیر مجله بین المللی مطالعات تاریخ پزشکی گفت : این مجله از فوریه 2012 منتشر می شود و تاکنون با انتشار سه شماره حدود 10 ایندکس بین المللی و داخلی گرفته است .
آقای زرگران افزود : انتشار مجله بین المللی مطالعات تاریخ پزشکی ، موقعیتی را برای نشر تاریخ و تمدن پزشکی ایران در عرصه بین المللی فراهم می کند .
این مجله با نشانی
www.rhm.ir قابل مشاهده است و علاقه مندان می توانند از همین طریق مقالات خود را نیز ارسال کنند .
برچسب ها: مجله ، تاریخ ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.