سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی به طرح‌های کشاورزی فردوس

رئیس جهاد کشاورزی فردوس از تصویب 113 طرح با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در کارگروه کشاورزی این شهرستان خبر داد.


عباسعلی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛  اظهار کرد: در سال جاری مبلغ یک ‌میلیارد و 300 میلیون تومان به صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس اختصاص داده شده است. 

وی گفت: از ابتدای سال جاری طی 11 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان فردوس، 113 طرح کشاورزی با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون تومان مورد تصویب کارگروه قرار گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس افزود: تعداد 100 طرح با کمتر از 30 میلیون تومان اعتبار در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان و تعداد 13 طرح با بیشتر از 30 میلیون تومان اعتبار در کارگروه استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

غلامی اشتغال‌زایی طرح‌های مصوب شده را برای 154 نفر اعلام و تصریح کرد: طرح‌های مصوب شده در کارگروه بخش کشاورزی شهرستان فردوس شامل 32 طرح باغبانی، 49 طرح دامی، پنج طرح طیور، 16 طرح آب و خاک، دو طرح صنایع تبدیلی و سه طرح دامپزشکی است.

  رئیس جهاد کشاورزی فردوس یادآور شد: تسهیلات اعطایی به طرح‌های کشاورزی با کارمزد هفت درصد و بازپرداخت پنج ساله به متقاضیان اشتغال در بخش کشاورزی پرداخت می‌شود. 

وی با اشاره به فعالیت انجمن صنفی نظام مهندسی و کشاورزی در شهرستان فردوس گفت: در حال حاضر 120 نفر از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی عضو این انجمن هستند. 

غلامی افزود: با حمایت دولت از طرح‌های کشاورزی و همچنین با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و مناسب می‌توان زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی را فراهم کرد  ./س

برچسب ها: اختصاص ، ااعتبار ، به ، طرح ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.