سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات آمريکا تيراندازي در معبد ايالت ويسکانسين را اقدام تروريستي دانستند

مقامات آمريکا تيراندازي روز گذشته در معبد ايالت ويسکانسين اين کشور را اقدام تروريستي داخلي ارزيابي کردند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري  فرانسه ؛ جان ادواردز، رئيس پليس محلي در کنفرانسي مطبوعاتي اعلام کرد در اين حادثه عامل تيراندازي و شش نفر ديگر کشته و سه نفر ديگر از جمله يک افسر پليس در اين حمله زخمي شدند.

ادوارز در گفتگو با خبرنگاران گفت « ما فکر مي کنيم اين حمله اقدام تروريستي داخلي است و پليس فدرال آمريکا، اف بي آي، منابع مورد نياز را در اين باره در اختيار دارد ».
وي همچنين گفت « بعد از تماس هاي اضطراري بامداد روز يکشنبه افسران پليس در محل حاضر شده اند و آنها فورا متوجه شدند که قرباني اقدامي تروريستي واقع شده اند. در اين حمله يک افسر پليس با بيست سال سابقه مورد حمله قرار گرفت و گلوله هاي زيادي به وي اصابت کرد، اما فکر مي کنيم وي از اين حادثه جان سلام به در ببرد ».
ادواردز افزود « يک افسر پليس ديگر حاضر در محل مورد حمله قرار گرفت و او به اين حمله واکنش نشان داد و فردي که به حمله مبادرت کرده بود، کشته شد ».
ادواردز همچنين تصريح کرد معبد تخليه شده بود و پليس توانست امنيت محل را تامين کند.   

براساس اين گزارش ، فردي صبح روز يکشنبه به روي پيروان يک معبد سيک در شهر کوچک اوک کريک در حومه ميلواکي واقع در شمال شيکاگو تيراندازي کرد و بعد از اينکه وي شش نفر را کشته توسط يک افسر پليس از پاي درآمد.
برچسب ها: آمریکا ، معبد ، تیراندازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.