سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل دفتر منطقه اي آسيا و اقيانوسيه سازمان جهاني جهانگردي:

ايرانيان مهمانوازترين مردم دنيا هستند

مدير كل دفتر منطقه اي آسيا و اقيانوسيه سازمان جهاني جهانگردي گفت: رابطه سازمان جهاني جهانگردي با سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري ايران بسيار رابطه مستحكم و مطلوب است.

هري هوانگ مدير كل دفتر منطقه اي آسيا و اقيانوسيه سازمان جهاني جهانگردي در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه ايران در اين سازمان از جايگاه ويژه اي برخوردار است گفت: خوشبختانه طي ساليان اخير رابطه سازمان جهاني جهانگردي با سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري ايران بسيار رابطه مستحكم و مطلوب است.
وي با اشاره به اينكه نگاه سازمان جهاني جهانگردي به سياست ها، برنامه ها و اهداف كلان سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري ايران يك نگاه مثبت و حمايتگرانه است افزود: اين سازمان داراي 150عضو ثابت است كه ايران در منطقه جنوب آسيا در تقسيم بندي هاي اين سازمان قرار گرفته و از جايگاه بالايي برخوردار است.
مديركل دفتر منطقه آسيا و اقيانوسيه سازمان جهاني جهانگردي در پايان با اشاره به سفرهاي متعدد خود به ايران گفت: به نظر من ايرانيان مهمانوازترين مردم دنيا هستند و من همواره در پاسخ به سوالاتي كه درباره ايران از من در مجامع مختلف مي شود از ايرانيان به عنوان مردماني مهمانواز و دوست داشتني ياد مي كنم.
انتهاي خبر/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.